Πεντάλ γκαζιού Tesla Model 3 σχεδόν κόπηκε στη μέση!
Τα ηλεκτρικά, μαζί και το Tesla Model 3, διαθέτουν μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα απόκριση γκαζιού σε σύγκριση με τα αντίστοιχα θερμικά. Μόνο που πρέπει να αντέχει και το πεντάλ στην κάψα του οδηγού.
Άμεση απόδοση της ροπής και συναρπαστικές επιταχύνσεις. Το «λιώσιμο» του πεντάλ όμως χρειάζεται αντίστοιχης αντοχής βραχίονα. Απόδειξη αμφίβολης αντοχής έπεσε ιδιοκτήτης Tesla Model 3 που του κόπηκε σχεδόν στη μέση.
Η χαρά του να πατάς τέρμα γκάζι σε ένα ισχυρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο προσφέρει μια πραγματικά εντυπωσιακή αίσθηση. Αλλά το συναίσθημα αυτού του οδηγού πήρε εντελώς διαφορετική μορφή όταν είδε πώς κατάντησε το πεντάλ του γκαζιού στο Tesla Model 3. Με το εξάρτημα υπό αμφισβήτηση όντως να εμφανίζει σημαντική δομική ζημιά, καθ’ όλα ορατή στις εικόνες που δημοσιεύονται στο κοινωνικό δίκτυο Reddit.
«Δεν νομίζω ότι το πάτησα τόσο άγρια...», διατείνεται ο ιδιοκτήτης του Tesla Model 3.
Ο Beerbaron105 -αυτό είναι το ψευδώνυμο του παθόντος- ρωτά την κοινότητα Tesla στην πλατφόρμα αν αυτό που έπαθε το έχουν υποστεί και άλλοι ιδιοκτήτες. Και προς έκπληξή του, έμαθε ότι δεν είναι ένα μεμονωμένο περιστατικό.
I don't think I pressed it that hard...
by u/beerbaron105 in TeslaModel3
Οι σχολιαστές ανέφεραν επίσης ότι πολλά Tesla Model S είχαν επηρεαστεί από το πρόβλημα από το 2017. Φόρα, δημοσιεύσεις στα κοινωνικά δίκτυα και ένα άρθρο που υπογράφηκε το 2019 από τo οικονομικό μέσο Forbes αναφέρουν επίσης παρόμοια προβλήματα σε high-end μοντέλα που τοποθετούνται πάνω από το Model 3.
Το πεντάλ γκαζιού του Tesla Model 3 να σημειώσουμε ότι είναι κατασκευασμένο από πολυμερή και πλαστικά υλικά. Ένας από τους ιδιοκτήτες ελαττωματικού πεντάλ Model S μάλιστα, ισχυρίστηκε ότι ήδη από τότε προχώρησαν στην προσθήκη μετάλλου στη δομή και ενός πιο πυκνού καουτσούκ για το αυτοκίνητό του.
Να θυμίσουμε ότι η Volkswagen είχε ξεκινήσει μια ανάκληση στα τέλη του 2020 στην Ευρώπη για 38.000 πεντάλ φρένων των Tiguan, Golf, T-Roc και Touran.