Οι τεχνολογίες της Mercedes-Benz Vision EQXX θα περάσουν σύντομα στην παραγωγή

Οι τεχνολογίες της Mercedes-Benz Vision EQXX θα περάσουν σύντομα στην παραγωγή

Η Mercedes-Benz επιβεβαίωσε ότι πολλές από τις τεχνολογίες που παρουσίασε με το πρωτότυπο Vision EQXX θα περάσουν στα αυτοκίνητα παραγωγής της από το 2024.

Mercedes-Benz Vision EQXX

Μιλώντας στο Autocar, στέλεχος τoυ Γερμανού κατασκευαστή ανέφερε ότι οι καινοτομίες του Vision EQXX, σύντομα θα αρχίσουν να υιοθετούνται από τα μοντέλα παραγωγής. Συγκεκριμένα, τα αυτοκίνητα στην γκάμα της Mercedes-Benz δεν θα κληρονομήσουν μόνο εξαρτήματα αλλά και ψηφιακά εργαλεία που χρησιμοποιήθηκαν για την δημιουργία του εντυπωσιακού πρωτότυπου.

Aπό πλευράς του, ο επικεφαλής τεχνολογικής εξέλιξης του κατασκευαστή, Markus Schäfer δήλωσε ότι «πολλά στοιχεία του Vision EQXX θα μπορούσαν εύκολα να μπούν σητν γραμμή παραγωγής και κοιτώντας το σχήμα του αυτοκινήτου, παίρνουμε μια καλή γεύση του τι θα ακολουθήσει στα αυτοκίνητα μας από το 2024».

Φήμες θέλουν το πρώτο μοντέλο της Mercedes-Benz με έντονες επιρροές από το πρωτότυπο να είναι η EQC, η ηλεκτρική εκδοχή της C-Class η οποία αναμένεται να κυκλοφορήσει το 2024. 

Mercedes-Benz Vision EQXX

Θυμιζουμε ότι το Vision EQXX παρουσιάστηκε πριν από λίγους μήνες. Eίναι αμιγώς ηλεκτρικό με 1.000 km αυτονομίας, κορυφαίο αεροδυναμικό συντελεστή (Cd 0.17) και πλήθος τεχνολογικών καινοτομιών. H κορυφαία αεροδυναμική απόδοσή του έχει επιτευχθεί χάρη σε αρκετές έξυπνες λύσεις, όπως ο ρυθμιζόμενος σε μήκος διαχύτης, η ρύθμιση της ψύξης της μπαταρίας μόνο όταν αυτό είναι απαραίτητο με τις ειδικές «κουρτίνες», οι τροχοί που κατασκευαστήκαν από την Bridgestone αποκλειστικά για τις ανάγκες του Vision EQXX κ.α. 

Κάτω από το φουτουριστικό περιτύλιγμα, βρίσκεται μια μπαταρία 900V και χωρητικότητας 100 kWh που αναπτύχθηκε από κοινού με τη High Performance Powertrains (HPP), την εταιρεία που κατασκευάζει τις υβριδικές μονάδες ισχύος της Mercedes-Benz για τα μονοθέσια της Formula 1. Ίδια δηλαδή με αυτή της EQS 450+, είναι όμως 50% μικρότερη σε μέγεθος και 30% ελαφρύτερη, ζυγίζοντας μόλις 495 kg.

Σε ότι αφορά τον ηλεκτροκινητήρα, η απόδοση του ανέρχεται στα 201 PS, είναι όμως απίστευτα αποδοτικός αφού σύμφωνα με τη γερμανική φίρμα το 95% της ενέργειας του περνάει στους πίσω τροχούς, ενώ καταναλώνει μόλις 10 kWh/100 km.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube