
Ο Elon Musk, κύρια αιτία για να… πουλήσεις το Tesla σου
Οι περισσότερες από τις μεταπωλήσεις της Tesla οφείλονται στον Elon Musk. Αυτό αποκαλύπτει έρευνα, η οποία επιβεβαιώνει τις δυσμενείς συνέπειες της συμπεριφοράς του δισεκατομμυριούχου.


Γνωρίζαμε ότι ο Elon Musk είχε τη δύναμη να εκτοξεύσει ή να καταβαραθρώσει τη μετοχή της Tesla κουνώντας απλώς το δαχτυλάκι του. Ή σε αυτή την περίπτωση, μερικές κινήσεις των δακτύλων του που κατέληξαν να γεννήσουν ένα tweet.
Αλλά αυτό που δεν ήταν ακόμη σαφές ήταν ο αντίκτυπος της στάσης του στις πωλήσεις της Tesla. Τώρα έχουμε μια μικρή ιδέα, κατόπιν έρευνας του Bloomberg σε 5.000 κατόχους Model 3.
Η συμπεριφορά του Elon Musk και ειδικότερα η τάση του να δίνει φωνή στην ακροδεξιά και διάφορες θεωρίες συνωμοσίας στο Twitter, έπεισε τους χρήστες να αλλάξουν μάρκα
Έτσι, το 21,5% των ανθρώπων που πούλησαν το Tesla τους και εγκατέλειψαν την καλιφορνέζικη φίρμα το έκαναν από «αποδοκιμασία» προς τον Elon Musk. Αυτός ήταν ο κύριος λόγος και έπονταν οι «ανησυχίες για την ποιότητα ή την εξυπηρέτηση» με 18,7%.
Ακολουθεί η έλλειψη ικανοποίησης από την αντίληψη της μάρκας Tesla (17,8%). Το υπερβολικά υψηλό κόστος του οχήματος, σαφώς όσον αφορά το μηνιαίο μίσθωμα στην περίπτωση operational leasing, έρχεται στην τέταρτη θέση για το 13,1% των ερωτηθέντων.
Διάφορες άλλες αιτίες αντιπροσωπεύουν το 11,2% των απαντήσεων, ακριβώς εμπρός από την έλλειψη επιλογών εξατομίκευσης (10,3%). Μαθαίνουμε επίσης ότι το 7,5% των χρηστών έχουν επιστρέψει σε ένα βενζινοκίνητο αυτοκίνητο «για λόγους απλότητας».