Νέο κέντρο R&D της Mercedes-Benz στη Silicon Valley

Νέο κέντρο R&D της Mercedes-Benz στη Silicon Valley

Η Mercedes-Benz εγκαινίασε ένα νέο κέντρο έρευνας και εξέλιξης στη Sunnyvale στη Silicon Valley, τα προϊόντα του οποίου θα επηρεάσουν την τεχνολογία του Γερμανού κατασκευαστή στα επόμενα χρόνια.

Η περιοχή βέβαια είναι περισσότερο γνωστή ως βάση των εταιρειών τεχνολογίας, όπως η Google, η Apple και το Facebook, αλλά και η Mercedes-Benz βρίσκεται εδώ από το 1994, ούσα η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία που το έκανε.

Το νέο κέντρο της Mercedes-Benz στη Silicon Valley στοχεύει να διευρύνει τη δυνατότητα της εταιρείας στον τομέα της έρευνας και εξέλιξης. Η επιλογή της περιοχής είναι μια επιπλέον απόδειξη για τη σύγκλιση αυτοκινητικής και καταναλωτικής τεχνολογίας, αλλά το κέντρο της Mercedes-Benz αποτελεί κάτι παραπάνω από ερευνητικό κέντρο για in-car infotainment.

Ένας από τους τομείς έρευνας του κέντρου στη Silicon Valley είναι η εξέλιξη των προσαρμοζόμενων οδηγικών συστημάτων και, προοδευτικά, της τεχνολογίας για την αυτονόμηση του αυτοκινήτου. Τα αυτοκίνητα που κινούνται αυτοβούλως είναι αυτή τη στιγμή ένα από τα ζέοντα θέματα της τεχνολογίας αυτοκινήτου και η Mercedes-Benz βρίσκεται ήδη σε προχωρημένο στάδιο εξέλιξης με τη νέα S-Class, εκτιμώντας ότι μέχρι το 2020 θα μπορεί να διαθέσει στην αγορά τέτοια συστήματα.

Οι κυψέλες καυσίμου και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα είναι επίσης αντικείμενα του νέου ερευνητικού κέντρου, την ίδια στιγμή που μια Ομάδα Κοινωνικής και Τεχνολογικής Έρευνας θα εξετάζει κοινωνικές τάσεις στις ΗΠΑ, φέρνοντας τη Mercedes-Benz ένα βήμα πιο μπροστά από τις απαιτήσεις της αγοράς.

Προφανώς και ο τομέας του infotainment θα αποτελεί μέρος της εταιρικής έρευνας και εξέλιξης. Η Mercedes-Benz λέει ότι τα κορυφαία συστήματα που διαθέτει και θα εξελίξει στους τομείς του infotainment και της τηλεματικής θα καταστήσουν ικανούς του καταναλωτές να «συνεχίσουν τον ψηφιακό τρόπο ζωής τους και μέσα στο αυτοκίνητό τους».

Η αρμονική ενσωμάτωση των ψηφιακών τεχνολογιών στις τυπικές καταναλωτικές τεχνολογίες είναι προτεραιότητα για τη γερμανική εταιρεία. Έτσι μια συσκευή Android ή iPhone θα ενσωματωθεί χωρίς πρόβλημα και μια ολιστική προσέγγιση για την εμπειρία του χρήστη θα πρέπει να καθιστά την αλληλεπίδραση με το αυτοκίνητο ομαλή και όσο το δυνατό απλούστερη.

Για το προσωπικό του νέου ερευνητικού κέντρου της Mercedes-Benz στη Silicon Valley, σύμφωνα με τη Silicon Valley Business Journal, η εμπειρία θα είναι λίγο πολύ η ίδια με αυτή των υπολοίπων «κατοίκων» της περιοχής: Game rooms, γραφεία θυρίδες, μπαρ για να απολαύσεις το χυμό σου, μικρά σαλόνια σε open plan… Αρχικά 100 άτομα θα ξεκινήσουν να εργάζονται στο κέντρο, αλλά η Mercedes-Benz στοχεύει να διπλασιάσει το ανθρώπινο δυναμικό του μέσα στα επόμενα δύο χρόνια.

[Πηγή Mercedes-Benz]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube