Νέα γκάμα κινητήρων Infiniti

Νέα γκάμα κινητήρων Infiniti

Από τα μέσα του 2016 θα ντεμπουτάρει η καινούργια γκάμα κινητήρων της Infiniti που θα αντικαταστήσει τους γερασμένους V6.

Η Infiniti, η ιαπωνική εταιρεία πολυτελών μοντέλων της Nissan, θα λανσάρει μια νέα οικογένεια κινητήρων στα μέσα του 2016 που αναμένεται να αντικαταστήσει τους γερασμένους V6 των 3,5 και 3, λίτρων, καταγωγής Nissan.

Ωστόσο, η ιαπωνική εταιρεία δεν επιβεβαίωσε ακόμα εάν οι νέοι κινητήρες θα είναι 6κύλινδροι, αλλά οπωσδήποτε θα συγκαταλεγούν στην γκάμα και υβριδικές εκδοχές τους. Ο Matthew Davis, επικεφαλής της Infiniti παγκοσμίως για το προϊόν και την επικοινωνία, δήλωσε στο αυστραλέζικο motoring.com.au ότι τα νέα σύνολα κινητήρα/κιβωτίου θα αποκαλυφθούν ως «ένα σετ», δηλαδή όλη η γκάμα μαζί.

Ο Davis απέφυγε να επιβεβαιώσει ή να απορρίψει αν οι νέοι κινητήρες θα είναι επίσης 6κύλινδροι, ωστόσο παραδέχτηκε ότι «οι πρώτες δηλώσεις για την νέα οικογένεια μοτέρ θα αρχίσουν να γίνονται στο μέσον του 2016». «Μέχρι πού θα μπορέσουμε να φτάσουμε με τη νέα οικογένεια κινητήρων, τι θα διευρύνουμε και τι όχι, δεν μπορούμε ακόμα να το πούμε», ομολόγησε.

Οι νέοι κινητήρες είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα αντικαταστήσουν τους παλιούς V6 στα σεντάν Q50 και Q70, ενώ θα ντεμπουτάρουν στην επόμενη γενιά του κουπέ Q60 που θα κάνει την πρεμιέρα του σε έκδοση παραγωγής τον προσεχή Ιανουάριο στο North American International Auto Show, στο Detroit.

   
Infiniti Q50 και Q70

Η νέα οικογένεια κινητήρων της Infiniti θα αποδίδει μεγαλύτερη ισχύ, καταναλώνοντας ταυτόχρονα λιγότερο καύσιμο από τους υφιστάμενους V6 και πιθανότατα θα κάνει χρήση τεχνικών υπερτροφοδότησης και downsizing για να το πετύχει.

Στο σημείο αυτό να αναφέρουμε ότι η Infiniti για πρώτη φορά εξελίσσει η ίδια τους κινητήρες της, καθώς μέχρι στιγμής εφοδιαζόταν μοτέρ από τις Nissan, Renault και Mercedes-Benz. Βέβαια, η εταιρεία παραμένει μικρή σε μέγεθος, συγκρινόμενη με τους άμεσους Ευρωπαίους ανταγωνιστές της, όπως η Audi, η ΒMW και η Mercedes-Benz και ούτε καν απέναντι στις 500.000 της Jaguar διαθέτει αντίστοιχο μπόι στις πωλήσεις. Η διεύρυνση των πωλήσεών της όμως, με 186. 200 αυτοκίνητα το 2014 και 154.200 μέχρι στιγμής το 2015, οδήγησαν τη μητρική Nissan να της δώσει την απαραίτητη αυτονομία για να εξελίξει τα δικά της μοτέρ.

Ο Davis δήλωσε ότι ενώ οι προκλήσεις ήταν πολλές για την Infiniti, η διάθεση εντός της εταιρείας ήταν ζωηρή. «Δεν θέλουμε γυρνάμε γύρω γύρω, λέγοντας είμαστε οι διεκδικητές, το αουτσάιντερ, είμαστε οι ανακατωσούρες… Αυτά είναι απλώς πιασάρικες λέξεις. Υπάρχει πολύ δουλειά που πρέπει να κάνουμε, αλλά είμαστε άνθρωποι που απολαμβάνουμε την πρόκληση».  Επίσης, εκτίμησε ότι η νέα γενιά κινητήρων δεν θα περιλαμβάνει κάποιoν V8.

Αντιθέτως, η υφιστάμενη γκάμα VK που ανεβαίνει μέχρι τα 5,6 λίτρα σε χωρητικότητα στο SUV της εταιρείας, το QX80, θα συνεχίσει να εξελίσσεται και θα μπορεί να βρει και στέγη κάτω από το καπό ενός Q60 υψηλών επιδόσεων.

Ερωτώμενος ο Davis αν οι κινητήρες V8 θα καταργηθούν, απάντησε: «Έχουμε μια οικογένεια V8. Και αφού την έχουμε, πιθανότατα θα παίζουμε με το καλό υλικό της και θα το βελτιστοποιήσουμε».

[Infiniti μέσω motoring.com.au]

 
Infiniti Q60 Concept και QX80

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube