Μυρίζει καινούργιο; Ψήστε το!

Μυρίζει καινούργιο; Ψήστε το!

Οι Κινέζοι πελάτες σιχαίνονται την «καινουργίλα», αναγκάζοντας τη Ford να αναζητήσει ανορθόδοξες λύσεις.

Η Ford ψάχνει τρόπους να εξαλείψει τη χαρακτηριστική μυρωδιά του καινούργιου από τα αυτοκίνητά της – τουλάχιστον αυτά της κινεζικής αγοράς.

Γιατί; Διότι ενώ εμείς και οι περισσότεροι αγοραστές σε όλο τον κόσμο λατρεύουμε τη μυρωδιά του καινούργιου αυτοκινήτου, οι περισσότεροι Κινέζοι δεν την αγαπούν. Ή μάλλον τη σιχαίνονται!

Σύμφωνα με την έρευνα Αρχικής Ποιότητας, που διεξήγαγε η J.D. Power στην Κίνα, πάνω από το 10% των αγοραστών παραπονέθηκαν για την οσμή του καινούργιου.

«Η δυσάρεστη οσμή στο εσωτερικό παραμένει το μεγαλύτερο πρόβλημα στη συγκεκριμένη αγορά», αποκαλύπτει ο παγκόσμιος διευθυντής τομέα αυτοκινήτου της J.D. Power, Brent Gruber. «Για να καταλάβετε, τα σχετικά παράπονα είναι διπλάσια από ό,τι για το δεύτερο μεγαλύτερο πρόβλημα, αυτό της υπερβολικής κατανάλωσης καυσίμου!» 

Για να λύσει το πρόβλημα, η Ford κατέθεσε πατέντα στο επίσημο Γραφείο Ευρεσιτεχνιών και Σημάτων των ΗΠΑ, για μια ειδική διαδικασία εξάλειψης οσμών. Η οσμή του καινούργιου σε ένα αυτοκίνητο οφείλεται σε πτητικές οργανικές ουσίες που αναδίδονται από το δέρμα, το βινύλιο, τα άλλα πλαστικά, αλλά και από τις χημικές ουσίες που χρησιμοποιούνται για τη στερέωση και τη στεγάνωση διαφόρων τμημάτων. Η πατέντα της Ford περιγράφει τη διαδικασία ως ανάλογη του να παρκάρεις το αυτοκίνητο στον ήλιο, με τα παράθυρα ανοιχτά και τον κινητήρα, το καλοριφέρ και τον ανεμιστήρα του σε λειτουργία.

«Αν και η “καινουργίλα” είναι συνυφασμένη στην αμερικανική κουλτούρα, ξέρουμε ότι οι Κινέζοι πελάτες δεν συμπαθούν αυτή τη μυρωδιά. Η συγκεκριμένη πατέντα είναι το αποτέλεσμα πολλών χρόνων έρευνας και αποτελεί απλά μια ιδέα που αξιολογούμε για μελλοντική εφαρμογή», δηλώνει η επικεφαλής της Ford στο τμήμα βιωσιμότητας υλικών, Debbie Mielewski.
 
[Πηγή: Detroit Free Press]
 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube