Μπλε Οβάλ, «όχι!» σε ηλεκτρική Ford Mustang, «ναι!» σε υβριδική
O CEO του Μπλε Οβάλ, Jim Farley, δήλωσε ότι μια υβριδική Ford Mustang τα επόμενα χρόνια είναι ένα πολύ πιθανό σενάριο.
Όπως γνωρίζουμε εδώ και καιρό, το μέλλον για τα εμβληματικά pony car της αμερικανικής αγοράς είναι δυσοίωνο. Ανάμεσά τους και αυτό της Ford Mustang.
H συνέχεια της Chevrolet Camaro είναι άγνωστη προς το παρόν ενώ για το Dodge Challenger έχει σχεδόν επιβεβαιωθεί ότι το μέλλον του θα είναι ηλεκτρικό. Τι γίνεται όμως με τη Ford Mustang; Και αναφερόμαστε φυσικά στη δίθυρη κουπέ, όχι στην ηλεκτρική Mach-E.
Προς το παρόν το θρυλικό κουπέ έχει παραμείνει πιστό στους κινητήρες εσωτερικής καύσης, τους οποίους και δεν πρόκειται να εγκαταλείψει όπως αποκάλυψε σε πρόσφατη συνέντευξη του στο Bloomberg ο CEO της Ford, Jim Farley.
Για την ώρα όμως, η Ford Mustang, το pony car του Μπλε Οβάλ, παραμένει με κινητήρα εσωτερικής καύσης
Ο τελευταίος κλήθηκε να απαντήσει επί του θέματος ύστερα από αναφορά του Bloomberg στην Porsche -που έχει πει ότι δεν θα βγάλει ηλεκτρική 911- και αν έχει ίδια οπτική η Ford για την κλασσική δίπορτη Mustang. O Farley ανέφερε ότι αυτή είναι μια σοβαρή συζήτηση που θα κάνει μαζί με τον Bill Ford και άλλα ηγετικά στελέχη, έδωσε όμως κάποιες ζουμερές πληροφορίες σχετικά με τα επόμενα 10 χρόνια του μοντέλου. Περίοδος που είναι αρκετή για να καλύψει τη τωρινή γενιά του «αλόγου» της Ford αλλά και την επόμενη του.
Έτσι, στην ερώτηση αν η επόμενη Mustang Coupé θα είναι ηλεκτρική δήλωσε πως πιθανότατα όχι. Αλλά για το αν θα μπορούσε να είναι μια mild-hybrid και να είναι παγκοσμίου κλάσης η απάντησή του ήταν ξεκάθαρα, «ναι!».
Θα πρέπει να σημειώσουμε βέβαια ότι αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που ακούμε για μια εξηλεκτρισμένη μελλοντική Mustang Coupé, είτε ως mild-hybrid είτε ως τελείως ηλεκτρικής. Ύστερα από τις τελευταίες δηλώσεις όμως, φαίνεται ότι το σενάριο της αμιγώς ηλεκτροκίνητης απομακρύνεται παρότι η Ford έχει ήδη πολλά μπαταριοκίνητα πρωτότυπα στον «στάβλο» της στα οποία θα μπορούσε να βασιστεί.
Και αναφερόμαστε φυσικά στη Mustang Super Cobra Jet 1800 που έκανε το ντεμπούτο της νωρίτερα φέτος και είναι φτιαγμένη αποκλειστικά για αγώνες drag με 1.800 άλογα να καταλήγουν τους πίσω τροχούς. Μια συνέχεια της Cobra Jet 1400 από το 2020. Πηγαίνοντας ακόμα πιο πίσω στο 2019 έχουμε την Mustang Lithium EV που έκανε το ντεμπούτο της στη SEMA εκείνη της χρονιάς.
Για την ώρα όμως, το pony car της Ford παραμένει με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Για να βάλουμε και ένα εξτρά θαυμαστικό σε αυτό το γεγονός, η εταιρία παρουσίασε πρόσφατα στο κοινό την πιο δυνατή και ακριβή Mustang παραγωγής, την GTD. Μια έκδοση δρόμου της αγωνιστικής Mustang GT3 που φοράει υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα V8 5,2 λίτρων που αποδίδει πάνω από 800 ίππους.
Θυμίζουμε ότι η παραγωγή της θα είναι πολύ περιορισμένη και οι ενδιαφερόμενοι αγοραστές πρέπει να κάνουν αίτηση για την απόκτησή της, ακολουθώντας μια διαδικασία παρόμοια με αυτή που ακολουθήθηκε στο τελευταίο Ford GT.