Mitsubishi: Αναθεωρεί την γκάμα των SUV

Mitsubishi: Αναθεωρεί την γκάμα των SUV

Ο στόχος είναι η καλύτερη τοποθέτηση τωαι Outlander που αυτή τη στιγμή βρίσκοντν ASX, Eclipse Cross και πολύ κοντά. Και τα τρία τους θα εξηλεκτρισθούν.

Το 2017, η Mitsubishi επεξέτεινε την γκάμα των SUV της με το Eclipse Cross. Αυτός ο αντίπαλος του Nissan Qashqai τοποθετήθηκε ανάμεσα στο ASX και στο Outlander. Το πρόβλημα όμως είναι ότι βρίσκεται πολύ κοντά στο μέγεθος τους, ειδικά του ASX. 

To Eclipse Cross έχει μήκους 4,4 m, τέσσερις μόλις πόντους περισσότερο από το ASX. Αντίθετα, το μεγαλύτερο Outlander το υπερβαίνει κατά 30 εκατοστά. Η Ιάπωνας κατασκευαστής έχει πλήρη επίγνωση του προβλήματος αυτών των μεγεθών. Πηγή που πρόσκειται στη Mitsubishi είπε στο Autocar ότι ο κατασκευαστής σκοπεύει να αποκαταστήσει την τάξη στην γκάμα των SUV. 

Η προσφορά της εταιρείας θα περιλαμβάνει πάντα και τα τρία μοντέλα, αλλά καλύτερα διαχωρισμένα. Μια διάταξη που θα είναι παρόμοια με εκείνη της Nissan, η οποία διαθέτει στον κατάλογό της το Juke, το Qashqai και το X-Trail. Σύγκριση που μόνο τυχαία δεν είναι, καθώς η Nissan κατέχει το ένα τρίτο της Mitsubishi, η οποία έχει ενσωματωθεί με αυτόν τον τρόπο στη Συμμαχία με τη Renault.

Mitsubishi Engelberg Concept
Engelberg Tourer Concept 2019


Η επόμενη γενιά του Outlander, εμπνευσμένη από την πρωτότυπο Engelberg Tourer (φωτογραφίες) που παρουσιάστηκε τον περασμένο Μάρτιο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, θα κερδίσει μερικά εκατοστά. Αλλά πρωτίστως, το ASX θα πρέπει αντίθετα να χάσει μήκος. Διάσταση που θα το φέρει με τα τσαρούχια να ανταγωνίζεται στην κατηγορία των B-SUV.

Η Mitsubishi θα επιταχύνει επίσης τον εξηλεκτρισμό της γκάμας της. Και θα βασιστεί γι’ αυτό στην επιτυχία του επαναφορτιζόμενου υβριδικού Outlander, ενός από τα πιο δημοφιλή μοντέλα PHEV της Ευρώπης. Το επαναφορτιζόμενο υβριδικό Eclipse Cross βρίσκεται ήδη υπό εξέλιξη. Το επόμενο ASX πιθανότατα θα περιλαμβάνει στην γκάμα του και μια 100% ηλεκτρική εκδοχή. Ωστόσο, θα πρέπει να είμαστε υπομονετικοί, διότι προς το παρόν, η πρώτη γενιά θα συνεχίσει την καριέρα της για λίγα χρόνια ακόμη, ύστερα από την πρόσφατη ανανέωσή του.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube