McLaren: Δεν θα υποκύψουμε ποτέ στη μόδα των SUV
Η εταιρεία ξεκαθάρισε ότι δεν προτίθεται να μπει σε αυτήν την κατηγορία οχημάτων, διότι κάτι τέτοιο θα σήμαινε πως θα προχωρούσε σε συμβιβασμούς σε σχέση με το DΝΑ της.
Παρά τις πιέσεις της αγοράς που θέλουν ακόμη και τους κατασκευαστές supercars να βάζουν στην γκάμα των προϊόντων τους ένα SUV, η McLaren ξεκαθάρισε με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο ότι δεν πρόκειται να μπει σε αυτό το «παιχνίδι».
Σε σχετική ερώτηση, ο Mark Roberts, επικεφαλής σχεδιασμού της McLaren Automotive είπε πως «η απάντηση είναι εύκολη και είναι ΟΧΙ - Προσφέρουμε πραγματικά την απόλυτη οδηγική εμπειρία. Ένα SUV δεν μας επιτρέπει να πετύχουμε κάτι τέτοιο. Όπως και να το κάνουμε, ένα SUV είναι ένα όχημα που κρύβει κάποιους συμβιβασμούς».
Οι δηλώσεις αυτές έγιναν στη διάρκεια του διεθνούς Auto Show στον Καναδά, στο περιθώριο ενός φόρουμ επικεντρωμένου σε αυτοκίνητα πολυτελείας και σε supercars.
Στο φόρουμ δέσποζαν μια McLaren Senna, η παραγωγή των 500 μονάδων της οποίας έχει ήδη πουληθεί, μια Rolls-Royce Cullinan, το πρώτο SUV της μάρκας και Devel Sixteen, ένα supercar αξίας 1,6 εκατομμυρίων δολαρίων που δημιουργήθηκε στο Ντουμπάι και παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στη Βόρεια Αμερική στο show του Tορόντο με το V16 12,3 λίτρων.
Ωστόσο, τόσο ο Roberts όσο και ο Alex Innes, επικεφαλής σχεδιασμού στην Rolls-Royce Cars, δήλωσαν ότι οι μάρκες τους κινούνται προς την κατεύθυνση των ηλεκτρικών κινητήρων. Ο Roberts ανέφερε ότι ένα ηλεκτρικό όχημα της McLaren βρίσκεται ήδη στο στάδιο δοκιμών και εξέλιξης.
«Είναι σαφώς μέρος των μελλοντικών μας σχεδίων», πρόσθεσε ο Innes. «Είναι πολύ πιθανό ότι θα παραλείψουμε το μεταβατικό στάδιο ενός υβριδικού κινητήρα και να μεταβούμε απευθείας στο αμιγώς ηλεκτρικό».
Από την πλευρά του ο Roberts δήλωσε ότι η McLaren ετοιμάζεται να κυκλοφορήσει 18 νέα οχήματα από σήμερα έως το 2025. Δεδομένου ότι η τρέχουσα παραγωγή της μάρκας είναι 4.500 μονάδες ετησίως - ή 20 με 22 ανά ημέρα - αυτό μεταφράζεται σε μια σαφή ανάγκη για αύξηση της παραγωγικότητας.
«Για μια μικρή εταιρεία όπως η McLaren, είναι μια μεγάλη πρόκληση και να αυξήσει τη ζήτηση αλλά και παράλληλα να αυξήσει και τον όγκο παραγωγής της.
Το Τορόντο είναι μία από τις μεγαλύτερες αγορές για την McLaren παγκοσμίως, που αποδεικνύεται από το γεγονός ότι το Woodbridge, το Pfaff McLaren του Οντάριο, που βρίσκεται ακριβώς βόρεια της πόλης, αναδείχθηκε στην καλύτερη μονάδα λιανικής πώλησης της εταιρείας για το 2017. Ο Roberts δήλωσε πως έμεινε έκπληκτος από τη δυναμική της αγοράς των premium αυτοκινήτων στον Καναδά, ενώ για την αγορά των supercars δήλωσε εκστασιασμένος. Χαρακτηριστικά είπε πως «δεν μπορούν να οδηγήσουν τα αυτοκίνητά μας για έξι μήνες το χρόνο (σ.σ.: προφανώς αναφέρεται στις καιρικές συνθήκες) και παρόλα αυτά, είναι οι καλύτεροι πελάτες μας!».