Lynk & CO, μια ανάσα από την Ευρώπη

Lynk & CO, μια ανάσα από την Ευρώπη

H Lynk & CO θα αποφασίσει μέσα στις προσεχείς εβδομάδες σχετικά με ευρωπαϊκή παραγωγή.

Στις επόμενες εβδομάδες, η κινεζικών συμφερόντων startup Lynk & CO θα αποφασίσει εάν θα προχωρήσει με τα σχέδια για την κατασκευή του crossover 01 στην Ευρώπη, στα τέλη του επόμενου έτους, δήλωσε ο κορυφαίος εκτελεστικός σύμβουλός της σε βιομηχανικό συνέδριο.

Το 01, το πρώτο μοντέλο της φίρμας, μοιράζεται την πλατφόρμα CMA με το XC40 που κατασκευάζει η Volvo στη Γάνδη. Κάτι που σημαίνει ότι η πιθανόν η μονάδα παραγωγής να εγκατασταθεί στο Βέλγιο. Ένας άλλος τρόπος είναι απλώς να εισάγεται από την Κίνα, όπου κατασκευάζεται επί του παρόντος το 01, σε εργοστάσιο στο Luqiao. Αν και ως αρχική επικοινωνιακή στρατηγική να μην είναι και η σοφότερη.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Πρωτοφανείς υπηρεσίες από την Lynk & Co

«Δεδομένου ότι το χρονικό πλαίσιό μας είναι το τέλος του 2019, θα πρέπει σίγουρα να έχουμε μια απάντηση σε αυτό τον επόμενο ένα έως δύο μήνες», δήλωσε ο Alain Visser, εκτελεστικός αντιπρόεδρος της Lynk & CO. στο CAR Symposium στο Bochum, στη Γερμανία. Ο Visser είπε ότι υπάρχει και μια τρίτη επιλογή που περιλαμβάνει την παραγωγή στη Γηραιά Ήπειρο, αλλά όχι στο Βέλγιο. Αρνήθηκε όμως να πει εάν θα μπορούσε να ανατεθεί σε έναν επί συμβολαίω κατασκευαστή, όπως η αυστριακή Magna Steyr ή η φιλανδική Valmet.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Δοκιμάζουμε το νέο Volvo XC40 D4 AWD

Τα σχόλια του Visser έρχονται σε συνέχεια των παρατηρήσεων του CEO της Volvo, Håkan Samuelsson, ότι η Volvo θα μπορούσε να κατασκευάζει τα αυτοκίνητα της Lynk & CO στο Βέλγιο και θα μπορούσε επίσης να επεκτείνει την ευρωπαϊκή υποδομή των υπηρεσιών και εφοδιαστικής της, υποστηρίζοντας τη νέα φίρμα.

Η Volvo κατέχει το 30% της Lynk & CO, ενώ η Geely Automobile Holdings κατέχει το 50%. Το εναπομείναν ποσοστό του 20% ανήκει στην Zhejiang Haoqing Automobile Manufacturing, η οποία ελέγχεται από Zhejiang Geely. Η Lynk & CO μοιράζεται τη γραμμή παραγωγής με το Volvo XC40 σε εργοστάσιο στο Luqiao, το οποίο απέχει 350 km νότια της Shanghai.

Η Lynk & CO έκανε μια 3ήμερη ηλεκτρονική εκστρατεία πωλήσεων στην Κίνα για το 01 τον περασμένο Νοέμβριο. Σε μόλις δύο λεπτά, το στοκ των 6.000 αυτοκινήτων πουλήθηκε. Επισήμως το 01 κυκλοφόρησε σε 150 καταστήματα σε ολόκληρη τη χώρα στις 28 Νοεμβρίου.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Επίσημο: H Geely αποκτά διεθνή ρόλο με ένα SUV, το νέο Lynk&Co 01

Ο Visser δήλωσε ότι η έναρξη των πωλήσεων στην Κίνα ήταν ζωτικής σημασίας για να αποκτήσει αυτοπεποίθηση η διοίκηση σχετικά με τους τρέχοντες στόχους της, οι οποίοι περιλαμβάνουν μισό εκατομμύριο αυτοκίνητα μέχρι τα τέλη του 2021, με περίπου το ένα τέταρτο από αυτά που προέρχεται από την Ευρώπη.



«Δεν έχει αλλάξει τα σχέδιά μας για τις ΗΠΑ και την Ευρώπη [η έναρξη των πωλήσεων στην Κίνα], με την εξαίρεση ότι τείνει να ασκήσει πιέσεις προς τα πάνω στις προσδοκίες μας για τον όγκο. Το μισό εκατομμύριο μέχρι το 2021 εξακολουθούν να είναι τα επίσημα στοιχεία, αλλά πλέον εσωτερικά τα θεωρούμε εξαιρετικά συντηρητικά, ενώ τα 100.000 στην Κίνα για το τρέχον έτος τα θεωρώ ένα πολύ ρεαλιστικό νούμερο», δήλωσε.

«Αυτό το πολύ θετικό ξεκίνημα [στην Κίνα] μας έκανε να πιστέψουμε ότι ο στόχος των 500.000 είναι πράγματι εφικτός και ακόμα παραπάνω, πράγματι», δήλωσε ο Visser.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube