Luca de Meo: H Renault για να περάσει στην κερδοφορία πρέπει να επικεντρωθεί στο Segment C

Luca de Meo: H Renault για να περάσει στην κερδοφορία πρέπει να επικεντρωθεί στο Segment C

Το 70% των πωλήσεων της Renault είναι στο segment B, που έχει χαμηλά περιθώρια κέρδους. 

Ο επικεφαλής της Renault πιστεύει ότι η εταιρεία πρέπει να αλλάξει στόχευση για να περάσει στην κερδοφορία. Ο Ιταλός μάνατζερ, που «μετακόμισε» στο τιμόνι της γαλλικής μάρκας στις αρχές του χρόνου έχοντας διαγράψει μια επιτυχημένη πορεία στη SEAT, πιστεύει ότι τα αυτοκίνητα του Segment B δεν είναι αυτά που γεμίζουν τα ταμεία. 

Το 70% των πωλήσεών μας, λέει, προέρχονται από το Segment B. Η συγκεκριμένη κατηγορία έχει πολύ μικρά περιθώρια κέρδους και άρα η Renault πρέπει να επικεντρωθεί σε μεγαλύτερες κατηγορίες, αυτές που αφήνουν περισσότερο κέρδος στο ταμείο. Για το λόγο αυτό έχει αποφασίσει να στρέψει το τιμόνι της εταιρείας προς το Segment C και C+. 

Eπί της ουσίας αυτό σημαίνει ότι η αιχμή του δόρατος πλέον της εταιρείας θα είναι τα  Mégane και Kadjar. Ειδικά το τελευταίο, με δεδομένο ότι η αγορά «πριμοδοτεί» τα SUV, πρέπει να ενισχύσει την παρουσία του στην αγορά, καθώς απέναντί του έχει πολύ δυνατό ανταγωνισμό. 

Η παρουσίαση του νέου στρατηγικού πλάνου της Renault θα γίνει από τον de Meo στις αρχές του 2021 κατά την διάρκεια της ανακοίνωσης των οικονομικών αποτελεσμάτων της εταιρίας. 

Η Renault θα παρουσιάσει νέα γκάμα οχημάτων της συγκεκριμένης κατηγορίας στα τέλη του 2022, συμπεριλαμβανομένου ενός συμπαγούς ηλεκτρικού SUV, βασισμένο σε μια πλατφόρμα βελτιστοποιημένη για ηλεκτρικά μοντέλα.

Να σημειώσουμε ότι ο de Meo ανακοίνωσε σημαντικές απώλειες στο πρώτο εξάμηνο του έτους που έφτασαν στο ύψος των €7,3 δισ., ωστόσο αυτές έχουν να κάνουν και με την πανδημία του κορονοϊού. 

Να θυμίσουμε πως η Renault έχει ανακοινώσει ένα σχέδιο αναδιάρθρωσης ύψους € 2 δισ. στο οποίο περιλαμβάνει και τη μείωση κατά 20% της γκάμας των μοντέλων της. Επίσης περιλαμβάνει τη μείωση της παγκόσμιας παραγωγής στα 3,3 εκατ. οχήματα έως το 2024 από 4 εκατ. το 2019. 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube