Lamborghini Urus και Aston Martin DBX, ίδια αποστολή
Για τη Lamborghini, η άφιξη ενός SUV έδωσε τη δυνατότητα στη Sant’Agata να εισέλθει σε μια νέα διάσταση πωλήσεων. Η Aston Martin ελπίζει για το ίδιο αποτέλεσμα με την DBX και κυρίως με ό,τι σημαίνει αυτό για τις ταμειακές εισροές.
Εφέτος, η Aston Martin αναθεώρησε τους στόχους της προς τα κάτω κατά περίπου 11%, σε 6.300 μονάδες ετησίως. Ο Βρετανός κατασκευαστής κοιτάζει προς τα εμπρός για να εξασφαλίσει τελικά ένα πιο ασφαλές μέλλον και η Aston Martin δεν σκοπεύει να ανακαλύψει τον τροχό: Τα SUV έχουν αποδειχτεί ήδη η θαυματουργή θεραπεία που θα σώσει τους κατασκευαστές γοήτρου όταν βρίσκονται με την πλάτη στον τοίχο ή όταν θέλουν να αποταθούν σε νέους πελάτες.
Ο Andy Palmer, επικεφαλής της Aston Martin, επιβεβαίωσε στην Automotive News ότι η DBX θα αποτελέσει «κατακτητικό» όπλο του Gaydon, δεδομένου ότι η μεγάλη πλειονότητα των μελλοντικών αγοραστών θα είναι άνθρωποι που έχουν ήδη ένα SUV στο γκαράζ τους αλλά δεν είναι απαραιτήτως Aston Martin.
Τελικά, η Aston Martin στοχεύει σε 5.000 μονάδες DBX ετησίως. Αν λοιπόν βάλουμε από τη μια πλευρά το κλείσιμο του ’19 με τις 6.300 πωλήσεις και την DBX που ακόμη δεν έχει ξεκινήσεις τις παραδόσεις, άρα και τις ταξινομήσεις, καταλήγουμε σε ένα συμπέρασμα: Το βρετανικό SUV θα πρέπει να διπλασιάσει σχεδόν τις πωλήσεις του Gaydon, ακριβώς όπως έκανε η Urus για την Sant’Agata. H Lamborghini στοχεύει σε 8.500 ετήσιες πωλήσεις, έναντι μόλις 3.200 πριν περιληφθεί ένα SUV στον κατάλογο της.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Lamborghini: Οι πωλήσεις απογειώνονται και η μοναδικότητα κινδυνεύει
Προφανώς και χρειάζεται να θυμόμαστε την επιτυχία της Cayenne στις αρχές της δεκαετίας του 2000, όταν η Porsche χρειαζόταν μετρητά. Τα υπόλοιπα, τα γνωρίζουμε: Η Macan έφτασε και έγινε το best-selling μοντέλο της Porsche, εμπρός από την Cayenne και την Panamera. Δεν λέμε, καλά είναι τα πολυτελή και σπορ αυτοκίνητα (και για να τα διαβάζουμε) αλλά πλέον, νυν υπέρ πάντων τα οικογενειακά και δη τα SUV…