Το κεντρομήχανο της Hyundai που δεν κατασκευάστηκε ποτέ

Το κεντρομήχανο της Hyundai που δεν κατασκευάστηκε ποτέ

Η Hyundai είχε στα σκαριά ένα μεγαλόπνοο σχέδιο για την κατασκευή ενός κεντρομήχανου σούπερκαρ που θα άλλαζε τα δεδομένα στην κλάση. Το πρότζεκτ όμως δεν προχώρησε για τον εξής λόγο...

Στους κόλπους του ομίλου Hyundai, το πρότζετκ για την κατασκευή ενός κεντρομήχανου σούπερκαρ, είχε την ονομασία "The Chairman’s Car". Το αυτοκίνητο του προέδρου δηλαδή... 

Ο Albert Biermann, πρώην επικεφαλής του τμήματος “N” της Hyundai, επιβεβαίωσε πρόσφατα σε συνέντευξή του ότι πράγματι οι Κορεάτες είχαν βάλει μπροστά το εν λόγω πρότζεκτ. Πολλά υψηλόβαθμα στελέχη του ομίλου ήθελαν διακαώς ένα τέτοιο αυτοκίνητο στην γκάμα, ως τη ναυαρχίδα της φίρμας ή καλύτερα, ως ένα «μέσο» που θα επιβεβαίωνε ουσιαστικά στην πράξη, ότι η Hyundai έχει αλλάξει σελίδα.

Hyundai N Vision

Το αρχικό σχέδιο προέβλεπε ότι το κεντρομήχανο μοντέλο θα κυκλοφορούσε πριν το λανσάρισμα του i30 N, που παρουσιάστηκε το 2017. Είχε σχεδιαστεί ήδη η πλατφόρμα πάνω στην οποία θα πατούσε και η κίνηση θα μεταφέρονταν στους πίσω τροχούς, ενώ ένας τούρμπο βενζινοκινητήρας θα έδινε ζωή στο σούπερκαρ της Hyundai.

Μάλιστα, ο Albert Biermann, δήλωσε ότι οι μηχανικοί που είχαν ασχοληθεί με το πρότζεκτ είχαν προβλέψει όλα τα ενδεχόμενα, που σημαίνει ότι ο βενζινοκινητήρας θα μπορούσε να συνδυαστεί και με ηλεκτρικό μοτέρ (υβριδικό σύστημα), ενώ και η πλατφόρμα ήταν σε θέση να φιλοξενήσει έως και σύστημα κυψελών καυσίμου υδρογόνου!

Το πρότζεκτ όμως δεν προχώρησε για τον εξής λόγο: Εξαιτίας της τιμής του. Ένα τέτοιο αυτοκίνητο θα κόστιζε στην αγορά κοντά στα 150.000 δολάρια. Αρκετά στελέχη έκριναν ότι η συγκεκριμένη τιμή θα ήταν «υπερβολική» για ένα σούπερκαρ με τα σήματα της Hyundai.

Hyundai N Vision

Ο Biermann (εργάζεται πλέον για τον όμιλο Hyundai από το πόστο του τεχνικού συμβούλου) ήθελε η Hyundai να προχωρήσει σε αυτήν την κίνηση «υπεροχής» όπως την χαρακτήρισε αλλά παραδέχτηκε επίσης, ότι η απόφαση να μην πάρει σάρκα και οστά το πρότζεκτ ήταν ολόσωστη. 

Η εταιρεία έριξε το βάρος και το χρήμα της σε πολύ πιο εφικτά πρότζεκτ, σε πιο γήινα σπορ αυτοκίνητα όπως το i30 N, το Kona N, το i20 N και το Veloster N. Πλέον, η οικογένεια των μοντέλων “Ν” της Hyundai ετοιμάζεται να υποδεχθεί και το πρώτο της ηλεκτρικό μέλος.

Οι μηχανικοί της φίρμας βάζουν τις τελευταίες πινελιές στο Ioniq 5 Ν, το οποίο αναμένεται να παρουσιαστεί επίσημα το 2023. Η ισχύς του θα προσεγγίζει τους 600 PS, ενώ όπως φημολογείται θα διαθέτει και επιλογή drift mode.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube