Κάτοχος Model Y έμεινε με το τιμόνι στα χέρια και η Tesla του το χρέωσε!

Κάτοχος Model Y έμεινε με το τιμόνι στα χέρια και η Tesla του το χρέωσε!

Υπάρχουν κάποια πράγματα σε ένα αυτοκίνητο που καλό είναι να μην ξεκολλάνε. Το τιμόνι για παράδειγμα δεν είναι ευχάριστο να σου μένει στα χέρια, για οποιονδήποτε λόγο. Και ακόμα χειρότερο είναι να σε χρεώνουν και από πάνω για μια τέτοια αστοχία!

Εντάξει, όλοι γνωρίζουν πως παρόλη την προσπάθεια βελτίωσης, αρκετά από τα μοντέλα της Tesla δεν είναι αυτό που θα ονομάζαμε ποιοτικά στη συναρμογή τους αυτοκίνητα. Έχουν αυτό το hype και κορυφαία ηλεκτρική τεχνολογία, αναμφίβολα. Από την άλλη όμως ακούγονται κατά καιρούς ιστορίες που ξεφεύγουν από τη λογική. Όπως αυτή που ακολουθεί.

Ένας κάτοχος Tesla Model Y, ονόματι Prerak Patel, οδηγούσε το νέο καινούριο του αυτοκίνητο (μόλις μίας εβδομάδας, αποκτημένο στις 24/1/2023 στις ΗΠΑ) όταν ξαφνικά αποκολλήθηκε το τιμόνι και έμεινε στα χέρια του! Ευτυχώς δεν υπήρχε κίνηση και ο ίδιος κατάφερε να το ακινητοποιήσει με ασφάλεια, ώστε κατόπιν να το μαζέψει η οδική βοήθεια. 

Αυτό από μόνο του αποτελεί μία σοκαριστική εμπειρία, για την οποία κάποιος θα έπρεπε να λογοδοτήσει. Παρόλα αυτά, η Tesla φρόντισε να δώσει έναν επιπρόσθετο τόνο ειρωνείας στο περιστατικό. Για κάποιο λόγο θεώρησε πως ο οδηγός φταίει για αυτή την αστοχία (το έστριψε πολύ και το ξεβίδωσε, δεν ξέρουμε…) οπότε μετά την επισκευή αποφάσισε να τον χρεώσει και 100 δολάρια για την εργασία!

Η συνέχεια δόθηκε στα social media, όπου ο ιδιοκτήτης ανέβασε την ιστορία του μαζί με φωτογραφίες και την κοινοποίησε, μεταξύ άλλων, στον Elon Musk. Με τα πολλά η εταιρία δέχτηκε να αποσύρει το λογαριασμό, αυτό όμως δεν έλυσε το όλο πρόβλημα. Η αποκόλληση του τιμονιού αποτελεί ένα πολύ σοβαρό κατασκευαστικό σφάλμα. Άλλοι κατασκευαστές θα εξέταζαν άμεσα το θέμα και εφόσον χρειαζόταν θα προχωρούσαν σε άμεσες ανακλήσεις. Για την Tesla βέβαια φαίνεται πως ήταν απλά Τετάρτη…

 

 

Δηλώνοντας πως ανησυχεί για την ασφάλειά του, καθώς και για την ασφάλεια άλλων οδηγών Model Υ, ο Patel έτρεξε μία ψηφοφορία στο twitter για το τι πρέπει αν γίνει και αν έχει λόγο να κρατήσει το αυτοκίνητό του με κάποια εξασφάλιση από την εταιρία ή αν θα πρέπει να ζητήσει καινούριο. Όπως καταλαβαίνετε, το όλο θέμα συγκέντρωσε τα βλέμματα αρκετού κόσμου, αναγκάζοντας τελικά την Tesla να επαναγοράσει το αυτοκίνητό του και να του προσφέρει ένα καινούριο.

Το πιο ωραίο όμως είναι ότι η εταιρία θεωρεί πως αυτή ή πράξη βασίζεται στην καλή θέληση της ίδιας. Δεν αναγνωρίζει σε καμία περίπτωση πως υπάρχει κατασκευαστικό σφάλμα, κανένα ελάττωμα και, προφανώς, δεν φέρει καμία ευθύνη για το «ατυχές» περιστατικό. 
 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube