Ήπια ανανέωση για το Dacia Jogger, πλέον ακόμα ομορφότερο
Το Dacia Jogger αναμένεται να ενσωματώσει τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της ρουμανικής φίρμας.
Το Dacia Jogger αποτελεί το φθηνότερο 7θέσιο της ελληνικής αγοράς. Αν κι οι περισσότεροι το αγοράζουν με καθαρά πρακτικά κι οικονομοτεχνικά κριτήρια, κανείς δεν θα έλεγε όχι σε μια πιο ελκυστική εμφάνιση.
Έτσι, το Dacia Jogger του 2025 θα φέρει κάποιες αισθητικές αλλαγές, ώστε να ενσωματώσει τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της ρουμανικής μάρκας. Όπως την είδαμε στο νέο Duster, στο ολοκαίνουργιο Bigster και πρόσφατα πέρασε και στο ηλεκτρικό Spring. Αξίζει να σημειωθεί ότι πρόκειται για το δεύτερο φρεσκάρισμά του, με το πρώτο να γίνεται το 2022.
Ναι, η επιλογή του είναι μονόδρομος. Δεν πληρώνει τέλη, κινείται με μικρό κόστος και χωράει επτά άτομα. Τώρα θα γίνει και πιο ελκυστικό στο μάτι
Έτσι, βλέπουμε ότι το καμουφλαρισμένο πρωτότυπο έχει μπροστινή μάσκα που ακολουθεί το ίδιο σχεδιαστικό μοτίβο που πρωτοείδαμε στα κομψά SUV των Ρουμάνων. Εκεί που τώρα βρίσκονται τα προβολάκια ομίχλης, στο αυτοκίνητο δοκιμών ξεχωρίζουμε αεραγωγούς. Προφανώς για καλύτερη ψύξη των φρένων.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Πρεμιέρα για το ολοκαίνουργιο Dacia Bigster [video]
Το πιο προσιτό 7θέσιο της ελληνικής αγοράς ταξιδεύει ενίοτε φορτωμένο, εξαντλώντας το ωφέλιμο φορτίο των 637 kg. Περισσότερη απαγωγή θερμότητας από τα μπροστινά δισκόφρενα είναι πάντα ευπρόσδεκτη.
Υπάρχει το ενδεχόμενο να συνδυαστεί και με μια αύξηση της ιπποδύναμης της υβριδικής έκδοσης. Επί του παρόντος, το υβριδικό σύστημα του Jogger αποτελείται από έναν ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 1,6 lt με 91 ίππους και δύο ηλεκτρικά μοτέρ. Από αυτά το ισχυρότερο με 49 ίππους είναι υπεύθυνο για την εκκίνηση του Jogger.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το Dacia Jogger Hybrid 140 PS
Το άλλο των 20 ίππων έχει το ρόλο μίζας-γεννήτριας (HSG) κι ως ενδιάμεσο στοιχείο αναλαμβάνει την ομαλή εναλλαγή των σχέσεων του σοφιστικέ Multi-Mode κιβωτίου του Jogger με τους 15 διαφορετικούς συνδυασμούς λειτουργίας. Η φημολογία αναφέρει ότι εξετάζεται η υιοθέτηση του ισχυρότερου συστήματος που θα μπει στο Bigster, όπου η συνολική ισχύς αναμένεται να φτάσει τους 155 ίππους.
Πέρα από τους 15 επιπλέον ίππους του Hybrid, θα ήταν καλοδεχούμενη τόνωση και του 3κύλινδρου 1.000άρη κινητήρα διπλού καυσίμου. Άλλωστε, αυτόν αφορά η συντριπτική πλειοψηφία των ελληνικών ταξινομήσεων. Αν κι είναι πολύ ελαστικός με ροπή από χαμηλές rpm, ένα φορτωμένο Jogger αγγίζει τα 1.900 kg και δυσχεραίνει το έργο του φιλότιμου μοτέρ.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Dacia Jogger 1.0 TCe 100 LPG
Στις κατασκοπευτικές φωτογραφίες, μπορούμε να διακρίνουμε τιμόνι αλά Bigster. Δηλαδή όχι απόλυτα στρογγυλό, αλλά επίπεδο στο ανώτερο και κατώτερο σημείο της στεφάνης. Επίσης, φαίνεται μια μεγαλύτερη οθόνη για το infotainment, μάλλον 10,1 ιντσών από τα SUV της μάρκας. Ίσως συνδυαστεί και με ψηφιακό πίνακα οργάνων.