BYD Shenzhen, νέο ατού για την «εισβολή» των ηλεκτρικών της

BYD Shenzhen, νέο ατού για την «εισβολή» των ηλεκτρικών της

Η BYD μόλις έθεσε νέο ορόσημο στις θαλάσσιες μεταφορές με την καθέλκυση ενός γιγαντιαίου πλοίου. Με την ονομασία «BYD Shenzhen», τη γενέτειρα της εταιρείας, αυτό το εξαιρετικό PCTC μπορεί να φιλοξενήσει έως και 9.200 ηλεκτρικά.

BYD Shenzhen

Η BYD μόλις κατάφερε σε σημαντικό ορόσημο, αυτή τη φορά στη ναυτιλία. Οι Κινέζοι μόλις καθέλκυσαν το «BYD Shenzhen», τoν μεγαλύτερο PCTC (Pure Car and Truck Carrier) στον κόσμο. 

Αυτός ο γίγαντας των θαλασσών, ικανός να φιλοξενήσει έως και 9.200 ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ενισχύει τις φιλοδοξίες της εταιρείας. Το πλοίο έδεσε στο λιμάνι Yangzhou της Κίνας ύστερα από την ναυπήγησή του του. Και είναι έτοιμο να μπει σε υπηρεσία.

Κατασκευασμένο από την CIMC Raffles, θυγατρική της China International Marine Containers (CIMC), το BYD Shenzhen είναι το πρώτο PCTC που ναυπηγήθηκε στην Κίνα και θα μεταφέρει BEV εγχώριας παραγωγής

BYD Shenzhen

Το BYD Shenzhen αποτελεί ένα πλοίο που δεν μοιάζει με κανένα άλλο. Με μήκος 219 m, πλάτος 37,7 m και βύθισμα 9 m, το BYD Shenzhen εντυπωσιάζει. Η μέγιστη ταχύτητά του είναι 18,5 κόμβοι. Η κινεζική εταιρεία διαβεβαιώνει ότι είναι ο «πιο φιλικός προς το περιβάλλον μεταφορέας αυτοκινήτων στον κόσμο», χάρη στην τεχνολογία διπλού καυσίμου: LNG και παραδοσιακό καύσιμο πλοίων, ULSFO 380. Είναι επίσης εξοπλισμένο με «συσκευές εξοικονόμησης ενέργειας».

Και δεν είναι μόνο αυτό, ενσωματώνει σταθερές μπαταρίες «BYD box», οι οποίες θεωρητικά μπορούν να μειώσουν την κατανάλωση κατά τον ελλιμενισμό. Η εξέλιξη και η κατασκευή αυτού του μεγαθήριου είναι μέρος της στρατηγικής του Κινέζου κατασκευαστή. Πράγματι, το BYD Shenzhen δεν είναι παρά το πιο πρόσφατο από μια σειρά πλοίων που σχεδιάζει να κατασκευάσει η BYD. Ο στόλος θα περιλαμβάνει οκτώ ανάλογα πλοία έως το 2026. Μέχρι σήμερα, τέσσερα βρίσκονται ήδη σε υπηρεσία.

BYD Shenzhen

Αυτοί οι θαλάσσιοι γίγαντες θα έχουν ως αποστολή να διευκολύνουν τη μαζική εξαγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε όλο τον κόσμο. Το 2024, παραδόθηκαν 417.204 μονάδες BEV εκτός Κίνας, σημειώνοντας αύξηση 71,9% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Με τη λεγόμενη στρατηγική «κάθετης ολοκλήρωσης», η εταιρεία δεν κατασκευάζει μόνο αυτοκίνητα, αλλά και τον εξοπλισμό που είναι απαραίτητος για τη μεταφορά τους.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube