Infiniti: Ετοιμάζεται να αποχωρήσει από την Ευρώπη;
Το premium σήμα της Nissan θα μπορούσε σύντομα να εξαφανιστεί από την Ευρώπη, λόγω των πολύ χαμηλών πωλήσεων παρά το λανσάρισμα του κόμπακτ Q30.
Πριν από μερικούς μήνες, όταν κάποιοι αναρωτήθηκαν για το μέλλον της παρουσίας της Infiniti, στελέχη της φίρμας διαβεβαίωναν ότι το μέλλον της στη Γηραιά Ήπειρο δεν αντιμετωπίζει πρόβλημα. Αλλά φαίνεται ότι η έξοδος είναι πολύ πιο κοντά απ’ ό,τι φανταζόμαστε.
Σύμφωνα με το Autoactu, η Infiniti πρόκειται να εγκαταλείψει την Ευρώπη. Ο λόγος είναι προφανής: Οι πωλήσεις που τις ψάχνει με το κιάλι. Πέρυσι, η premium φίρμα της Nissan ταξινόμησε περίπου 6.000 αυτοκίνητα στη Γηραιά Ήπειρο. Με 15,1 εκατομμύρια ταξινομήσεις στην ΕΕ πέρυσι, μπορούμε να κατανοήσουμε την καταστροφική εμπορική πορεία της Infiniti. Ένας λόγος ακόμη, οι επιδόσεις του εθνικού ανταγωνιστή της, της Lexus. Η πολυτελής φίρμα της Toyota ταξινόμησε σχεδόν οκτώ φορές περισσότερα αυτοκίνητα το 2018, ανεβάζοντας το κασέ της στις 45.000 κομμάτια.
Γεννημένη το 1989, η Infiniti αποβιβάστηκε στην Ευρώπη το 2009, μαζί με τη λίγη φήμη που απέκτησε με το ωραίο SUV της, το FX. Για να αντεπεξέλθει σε αυτή την εξαιρετικά ανταγωνιστική αγορά, το 2015 λανσάρισε τα μοντέλα Q30 και QX30, τα οποία είχαν στενή σχέση με τις κόμπακτ Mercedes-Benz A-Class και GLA. Μοντέλα που της έδωσαν μια μικρή εμπορική ώθηση, αλλά το πράμα είχε ήδη ξεφουσκώσει.
Η απουσία νέων μοντέλων τα τελευταία χρόνια φαίνεται να αποτελεί σημάδι ενός προαναγγελθέντος θανάτου. Στο τέλος του 2017, η μάρκα παρουσίασε ένα ολοκαίνουργιο QX50, που μέχρι στιγμής δεν έχει έρθει στην Ευρώπη! Η απόσυρση από την Ευρώπη δεν έχει ακόμη δρομολογηθεί. Ωστόσο, θα μπορούσε να είναι μια από τις πρώτες αποφάσεις του νέου διευθυντή της φίρμας, Christian Meunier. Ο Γάλλος που ανέλαβε την Infiniti στις αρχές Ιανουαρίου, ένα από τα πρώτα μελήματά του προφανώς και θα είναι η περικοπή του κόστους σε μια αγορά που δεν αποφέρει τίποτα και της οποίας τα αντιρρυπαντικά πρότυπα γίνονται όλο και πιο αυστηρά.