Η VW ανακοινώνει επένδυση πολλών δισ. στη Βραζιλία
Η επένδυση αφορά στο εργοστάσιο Taubate με δημιουργία νέας πλατφόρμας παραγωγής.
Η Volkswagen AG ανακοίνωσε δια στόματος Pablo Di Si, του διευθύνοντος συμβούλου της στη Νότια Αμερική, πως θα ξεκινήσει έναν νέο κύκλο επενδύσεων στη Βραζιλία.
«Έχουμε ήδη καθορίσει το ύψος της επένδυσης και σταματήσαμε ήδη την παραγωγή στο εργοστάσιό μας στο Taubate για να προετοιμάσουμε τη νέα πλατφόρμα», δήλωσε ο Pablo Di Si στο πρακτορείο Reuters.
Ο Di Si απέφυγε να αναφερθεί στο ακριβές ύψος της επένδυσης, η οποία θα αντικαταστήσει τον τρέχοντα επενδυτικό κύκλο που ανακοινώθηκε το 2016 ύψους 1,34 δισ. δολαρίων. Αυτός ο κύκλος είχε αρχικά προγραμματιστεί να τελειώσει πέρυσι, αλλά το χρονοδιάγραμμα επεκτάθηκε λόγω της πανδημίας του κορονοϊού.
Μέχρι στιγμής φέτος, η Volkswagen είναι η μάρκα με τις μεγαλύτερες πωλήσεις της Βραζιλίας, εκτοπίζοντας την General Motors μετά από πολλά χρόνια, εν μέρει επειδή η παραγωγή της GM στη Βραζιλία έχει διαταραχθεί περισσότερο από αυτήν της Volkswagen λόγω της παγκόσμιας έλλειψης σε microchip.
Ο Di Si είπε ότι οι λεπτομέρειες της επένδυσης θα αποκαλυφθούν από τον διευθύνοντα σύμβουλο της Volkswagen, υπεύθυνο για την παγκόσμια παραγωγή επιβατικών αυτοκινήτων, τον Ralf Brandstätter, σε ένα ταξίδι στη Βραζιλία αργότερα μέσα στη χρονιά, αν και ο ακριβής χρόνος εξαρτάται από το πώς εξελίσσεται η πανδημία.
Το εργοστάσιο στο Taubate παράγει σήμερα δύο μοντέλα, το Sedan Voyage και το hatchback Gol. Ο Di Si δεν διευκρίνισε τι θα συμβεί με αυτά τα μοντέλα, αν δηλαδή θα αναβαθμιστούν ή θα αντικατασταθούν.
«Η επένδυση θα ενισχύσει το χαρτοφυλάκιο προϊόντων μας ως μία από τις πιο σημαντικές μάρκες όσον αφορά το μερίδιο αγοράς», είπε.
Η Volkswagen επικεντρώνεται όλο και περισσότερο στην ανάπτυξη μεγαλύτερων αυτοκινήτων, όπως SUV σε βάρος των αυτοκινήτων μικρότερων κατηγοριών, τόσο λόγω της υψηλότερης κερδοφορίας των μεγαλύτερων οχημάτων, όσο και επειδή οι καταναλωτές έχουν στραφεί στην πλειοψηφία τους σε αυτές της κατηγορίες.
«Είναι μια τάση που συνεχώς επιταχύνεται», δήλωσε, συμπληρώνοντας «πως αυτό δεν σημαίνει πως τα αυτοκίνητα entry-level θα εξαφανιστούν. Απλώς βλέπουμε αυτήν την κατηγορία της αγοράς να συρρικνώνεται δραστικά».