Η τελευταία BMW i8 βγήκε από τη γραμμή παραγωγής
Τίτλοι τέλους για την υβριδική BMW i8 μετά από 6 χρόνια και παραγωγή 20.500 μονάδων.
Η τελευταία i8 βγήκε από τη γραμμή παραγωγής στο εργοστάσιο Leipzig της BMW την προηγούμενη εβδομάδα, ολοκληρώνοντας μια πορεία 6 ετών για το υβριδικό σπορτσκαρ το οποίο πούλησε συνολικά 20.500 μονάδες.
Από τα μέσα του 2019 και την παρουσίαση της ειδικής έκδοσης i8 Ultimate Sophisto, γνωρίζαμε πως το 2020 θα είναι η τελευταία χρονιά της BMW i8, η παραγωγή της οποίας ήταν προγραμματισμένο να ολοκληρωθεί φέτος τον Απρίλιο. Η καθυστέρηση λίγων εβδομάδων οφείλεται στο κλείσιμο του εργοστασίου για ένα διάστημα λόγω των μέτρων για περιορισμό της εξάπλωσης του COVID-19.
Το plug-in-hybrid σπορ μοντέλο πρωτοπαρουσιάστηκε σε μορφή πρωτοτύπου στην έκθεση Φρανκφούρτης το 2009, με την έκδοση παραγωγής να ακολουθεί το 2014. Το υβριδικό σύστημα κίνησης των i8 και i8 roadster αποτελείται από έναν τρικύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1,5 λίτρων και έναν ηλεκτροκινητήρα. Η συνδυαστική απόδοση ήταν 362 PS, ενώ με την αναβάθμιση του 2018 αυξήθηκε στους 374 PS.
Οι τελευταίες 18 μονάδες της i8 κατασκευάστηκαν σύμφωνα με τις προτιμήσεις των μελών του BMW i8 Club, με το τελευταίο αυτοκίνητο που βλέπετε και στην κεντρική φωτογραφία να είναι βαμμένο σε απόχρωση Portimao Blue από την παλέτα της BMW Individual.
Ο Hans-Peter Kemser, υπεύθυνος του εργοστασίου της BMW στο Leipzig δήλωσε: «Η BMW i8 είναι ένα μοναδικό όχημα που κατασκευάστηκε από πολύ ιδιαίτερους εργαζόμενους. Η εμπειρία που αποκτήσαμε εδώ στο εργοστάσιο του Leipzig εξασφαλίζει πως το BMW Group έχει μια εξειδίκευση στο κομμάτι της ελαφριάς κατασκευής που είναι μοναδική στην αυτοκινητοβιομηχανία. Η BMW i8 είναι ένα βασικό κομμάτι του Leipzig, ένα μοντέλο πρεσβευτής του BMW Group και του εργοστασίου μας για τα τελευταία 6 χρόνια αλλά και για το μέλλον.»