Η Renault κατηγορεί το γαλλικό κράτος για το ναυάγιο των συνομιλιών με την FCA

Η Renault κατηγορεί το γαλλικό κράτος για το ναυάγιο των συνομιλιών με την FCA

Tι είπε ο Senard στη συνέλευση των μετόχων της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Ο πρόεδρος της Renault Jean-Dominique Senard, κράτησε την πόρτα ανοιχτή για μια μελλοντική σύμπραξη με τη Fiat Chrysler Automobiles, λέγοντας στους μετόχους ότι πρέπει πρώτα να αποκατασταθεί η σχέση της εταιρείας με τη Nissan.

Ο Senard χρησιμοποίησε τη συνάντηση των μετόχων στο Παρίσι για να εκθέσει την άποψή του σε σχέση με τα γεγονότα των τελευταίων εβδομάδων, αλλά δεν παρέλειψε να επιτεθεί στο γαλλικό κράτος – του πιο μεγάλου μετόχου της Renault – το οποίο κατονόμασε ως βασικό υπεύθυνο του ναυαγίου στις συνομιλίες με την FCA.

Μιλώντας την Τετάρτη στους μετόχους, ο Senard περιέγραψε τη βαθιά απογοήτευσή του για την αποτυχία του σχεδίου συγχώνευσης με την FCA, λέγοντας ότι η συμφωνία θα είχε δημιουργήσει θετικές συνέργειες και προστιθέμενη αξία που σπάνια καταγράφεται σε οποιαδήποτε άλλη βιομηχανική συνένωση και μάλιστα, δίχως κόστος στο ανθρώπινο δυναμικό. Η συμφωνία ήταν ακόμη πιο επιτακτική, είπε, λόγω και της ταχείας εισόδου κινέζων κατασκευαστών στην παγκόσμια αγορά.

«Ήταν η πρώτη φορά που υπήρχε η ευκαιρία να δημιουργηθεί πραγματικός ευρωπαίος πρωταθλητής στον τομέα μας και αυτό θα ήταν το τέλειο παράδειγμα για τη Γαλλία, για τη Renault και την Ευρώπη για να αποδείξουν ότι μπορούμε να κάνουμε κάτι όλοι μαζί», είπε.

Η πτώση του Ghosn που συνοδεύτηκε από τις γνωστές κατηγορίες, είχε καθοριστικές συνέπειες τόσο στη Renault όσο και στη Nissan, και βοήθησε να επιδεινωθεί ένα κλίμα αμοιβαίας καχυποψίας μεταξύ των δύο αυτοκινητοβιομηχανιών. Ως επικεφαλής της Renault, της Nissan και του τρίτου εταίρου, της Mitsubishi Motors, ο Ghosn κατείχε ασυνήθιστες δυνάμεις που συνέβαλαν στη συγκράτηση της Συμμαχίας.
Τώρα, είπε ο Senard η Συμμαχία κάνει μια νέα αρχή που πρέπει να επιβεβαιωθεί και στην πράξη. Στο επίκεντρο του προβλήματος είναι η συμφωνία διακυβέρνησης του 2015 που είναι ανοικτή σε ερμηνείες. Η Renault κατέχει το 43% της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας με δικαίωμα ψήφου, ενώ η Nissan κατέχει μερίδιο 15% στη Renault, δίχως αντίστοιχο δικαίωμα.

Αν Renault και Nissan λύσουν τα μεταξύ τους προβλήματα είναι βέβαιο ότι θα ανοίξουν και πάλι οι συνομιλίες για τη συγχώνευση με την FCA, κάτι που ως φαίνεται θέλουν και οι δύο πλευρές.

Διαβάστε όλο το χρονικό της αποτυχημένης (προς το παρόν) συγχώνευσης FCA-Renault

Fiat Chrysler: Επιβεβαίωση διαπραγματεύσεων για συγχώνευση με Renault

Η Nissan θα είναι η μεγάλη χαμένη στην περίπτωση συγχώνευσης FCA-Renault

Ένωση Renault και FΙΑΤ: Πλεονεκτήματα, ανακολουθίες, φόβοι…

Γιατί μια συγχώνευση με την FCA έχει νόημα για τη Renault

Renault: Απόφαση για την ένωση με την FCA την άλλη εβδομάδα

Fiat Chrysler: Σημαντική ώθηση με πλατφόρμες Renault

Renault: Tυχόν συμφωνία με την FCA δεν απειλεί τις υπάρχουσες θέσεις εργασίας

Περισσότερες εγγυήσεις δίνει η FCA στη Renault για να πετύχει τη συγχώνευση

FCA και Renault: Κυρίαρχοι στα SUV

FCA-Renault: 15 φίρμες για κάθε βαλάντιο και γούστο

Πρόκληση για τη συγχώνευση FCA-Renault οι γαλλικές απαιτήσεις

Συγχώνευση Renault-FCA: Δεν βγήκε λευκός καπνός από το ΔΣ της Renault

FCA: Αποσύρει την πρόταση συγχώνευσης με τη Renault

Συγχώνευση FCA-Renault: Πώς φτάσαμε στο ναυάγιο;

Γαλλία: Μείωση του μεριδίου της στη Renault για να στηρίξει τους δεσμούς της Nissan

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube