Η Hyundai πήρε τον επικεφαλής μηχανικό του Ford Focus RS
Ο Tyrone Johnson θα είναι υπεύθυνος εξέλιξης μοντέλων υψηλών επιδόσεων που θέλει να φτιάξει η εταιρεία.
Η Hyundai φαίνεται να έχει υιοθετήσει μια πιο επιθετική πολιτική, στο πλαίσιο της οποίας αυτοκίνητα επιδόσεων πρέπει να έχουν δεσπόζουσα θέση στην γκάμα της. Έτσι, εξηγείται και το γεγονός πως ο Tyrone Johnson, ο επικεφαλής μηχανικός εξέλιξης του Focus RS μετακόμισε στην κορεατική εταιρεία για να τεθεί επικεφαλής έρευνας και εξέλιξης στο Ευρωπαϊκό Τεχνικό Κέντρο της εταιρείας, όπου θα επιβλέπει την εξέλιξη της σειράς «Ν», αλλά και άλλων μοντέλων υψηλών επιδόσεων της Hyundai.
Ο Johnson θα αντικαταστήσει τον Albert Biermann, ο οποίος πλέον θα έχει νέο ρόλο ως παγκόσμιος επικεφαλής της έρευνας και ανάπτυξης της Hyundai Motor Company. Να θυμίσουμε πως ο Albert Biermann πριν μετακομίσει στην κορεατική εταιρεία ήταν διευθυντής του τμήματος «Μ» της BMW και στη Hyundai, κάτω από τις οδηγίες του, δημιουργήθηκαν τα Kia Stinger, Hyundai i30 N, το Veloster N στη Βόρεια Αμερική και το Genesis G70. Το ερώτημα είναι, τι θα ακολουθήσει στη συνέχεια όσον αφορά στα μοντέλα επιδόσεων.
Η Ηyundai θα ήθελε ιδανικά να εξελίξει ένα αυτοκίνητο επιδόσεων με βάση τον κινητήρα Theta III και με δεδομένη την επιτυχία του Focus RS και την παρουσία πλέον του Johnson, δημοσιεύματα θέλουν το σχέδιο αυτό να μην παραμείνει για πολύ στα χαρτιά.
Την ίδια στιγμή η εταιρεία θέλει να ενισχύσει παγκοσμίως και την Genesis η οποία θα ξεκινήσει την παραγωγή ενός μεσαίου μεγέθους SUV το 2019 με στάνταρ σύστημα τετρακίνησης που κάτω από το καπό του θα έχει τον V6 MPI των 3,5 λίτρων. Ο τολμηρός σχεδιασμός της έννοιας θα χρησιμοποιηθεί από το μοντέλο παραγωγής, αλλά δεδομένης της διαίρεσης N, ελπίζουμε ότι το GV80 θα αποκτήσει το twin-turbo V6 από το G70.