Η Bentley κυκλοφορεί μια νέα επετειακή έκδοση. Μελιού!
Σίγουρα θα είναι πολύ εύγευστο αλλά δυστυχώς δεν μπορούμε να το αγοράσουμε.
Στην αυτοκινητοβιομηχανία, ο ανταγωνισμός των εταιρειών συχνά υπερβαίνει την υψηλότερη ιπποδύναμη και την ψαγμένη αεροδυναμική. Οι κατασκευαστές διευρύνουν τους ορίζοντές τους κι επεκτείνονται σε απροσδόκητους τομείς που ξεπερνούν τον βρυχηθμό των κινητήρων ή την αυτονομία των μπαταριών. Ας πούμε, η Bentley έχει αγκαλιάσει το... μέλι.
Γνωστή για τα πολυτελή μοντέλα της, η Bentley έχει εισβάλλει εδώ και τέσσερα χρόνια στον κόσμο της παραγωγής μελιού.
Ο οικονομικότερος τρόπος να αποκτήσουμε μια Bentley θα ήταν ένα βαζάκι μέλι. Δυστυχώς όμως δεν πωλείται
Δεν μας εκπλήσσει. Το έμβλημα που δεσπόζει στο καπό των μοντέλων της ονομάζεται «flying B», η προφορά του οποίου στα αγγλικά είναι πανομοιότυπη με τη φράση «flying bee», δηλαδή ιπτάμενη μέλισσα.
Αυτό μάλλον έδωσε την ιδέα το 2019 στη βρετανική εταιρεία να τοποθετήσει δύο κυψέλες που φιλοξενούσαν 120.000 μέλισσες στις κεντρικές εγκαταστάσεις της στο Crewe, στα πλαίσια πρωτοβουλίας για την ενίσχυση και την προστασία της βιοποικιλότητας.
Μέρος της φιλόδοξης στρατηγικής Beyond100, στοχεύει στην ενίσχυση της περιβαλλοντικής βιωσιμότητας στις εγκαταστάσεις της στο Pyms Lane. Το μελίσσι αριθμεί πλέον 17 κυψέλες και πάνω από ένα εκατομμύριο μέλισσες.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Το ηχοσύστημα της Bentley Batur κοστίζει όσο ένα μικρό SUV!
Το αποκορύφωμα αυτού του γλυκού εγχειρήματος είναι η ανακοίνωση της πέμπτης συγκομιδής μελιού, παρουσιάζοντας ένα επετειακό μέλι Black Edition Label. Πάνω από 500 βάζα με το απολαυστικό νέκταρ συλλέχθηκαν από τις δύο παλαιότερες κυψέλες.
Η εσωτερική ομάδα σχεδιασμού της Bentley έχει προσφέρει την τεχνογνωσία της για να δημιουργήσει μια μοναδική ετικέτα. Όχι μόνο για το Black Edition Label, όσο και για τα 1.000 βάζα της υπόλοιπης παραγωγής, από μέλι που θα συλλεχθεί από τις υπόλοιπες κυψέλες.
«Δυστυχώς δεν το πουλάμε. Προσφέρεται ως δώρο σε εταιρικές εκδηλώσεις, επισκέψεις πελατών και φιλανθρωπικές δράσεις. Αλλά και σε προγράμματα επιβράβευσης μεταξύ του προσωπικού».
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η Bentley παράγει το δικό της μέλι
«Θεωρούμε ότι είναι ένας συναρπαστικός τρόπος να κάνουμε τους ανθρώπους να μιλήσουν για τη σημασία της οικολογίας», εξήγησε ο Sebastian Benndorf, διευθυντής σχεδιασμού παραγωγής στη βρετανική εταιρεία.
Η πρωτοβουλία της Bentley για το μέλι όχι μόνο προσθέτει μια πινελιά γλυκύτητας στην εταιρική της εικόνα, αλλά χρησιμεύει επίσης ως έναυσμα συζήτησης για την οικολογική ευθύνη.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Απίστευτο: Δείτε πώς έκλεψαν Bentley μέσα από αντιπροσωπεία [video]
Συμμετέχοντας σε αντισυμβατικά εγχειρήματα, αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η Bentley που έχουν βεβαρυμένο παρελθόν αντιοικολογικών μοντέλων, αποδεικνύουν ότι ο δρόμος προς τη βιωσιμότητα μπορεί να γλυκαθεί από το βουητό των μελισσών.