H Toyota αφιερώνει 3,5 ώρες για τον έλεγχο του SUV Toyota Century
Από το 1967 μέχρι και σήμερα, το Toyota Century έχει μείνει στην ιστορία του κοινού ως ένα από πλέον εντυπωσιακά και πολυτελή σεντάν που κατασκεύασε η Toyota.
H Toyota όμως, εναρμονισμένη με τις ανάγκες και τη ζήτηση της εποχής εξέπληξε τον αυτοκινητικό κόσμο παρουσιάζοντας το SUV Century, πριν από περίπου δύο μήνες.
Ένα υπερπολυτελές SUV που εξελίχθηκε για να οδηγείτε από σοφέρ, προσφέροντας στους υπόλοιπους επιβάτες μια μεγάλη γκάμα τεχνολογικών συστημάτων και γκάτζετ. Και τιμή που αγγίζει τις €160.000.
Ασφαλώς, σε ένα τόσο σημαντικό, πολυτελές και τεχνολογικά προηγμένο μοντέλο αυτοκίνητο δίνεται έμφαση ακόμα και στην παραμικρή λεπτομέρεια. Σε ένα άρθρο που δημοσιεύτηκε από το περιοδικό Toyota Times που υποστηρίζεται από την εταιρεία, μαθαίνουμε περισσότερα για το πώς το SUV Century ζωντανεύει στη γραμμή συναρμολόγησης.
Ο εξονυχιστικός έλεγχος για κάθε ένα SUV Toyota Century που βγαίνει από τη γραμμή παραγωγής μπορεί να διαρκέσει έως και 3,5 ώρες
Κατασκευασμένο στο εργοστάσιο Tahara στην Ιαπωνία, το μοντέλο της ιαπωνικής φίρμας δεν περνά από το συνηθισμένο μοτίβο επιθεώρησης. Πρώτα από όλα, για την συναρμολόγησή του, η Toyota επέλεξε 40 εργάτες, από μία δεξαμενή 1.500 ειδικών που εκδήλωσαν ενδιαφέρον να συμμετάσχουν στη διαδικασία
Μάλιστα οι εργάτες έπρεπε να περάσουν από εξέταση τριών σταδίων πάνω στο κομμάτι των εξαρτημάτων για να μπορέσουν να πάρουν την ειδική πιστοποίηση για να μπουν στην ομάδα.
Στη συνέχεια, ορίζεται ένας και μόνο κύριος επιθεωρητής, που αναλαμβάνει να πραγματοποιήσει τους τεχνικούς ελέγχους σε ολόκληρο το αυτοκίνητο, σε αντίθεση με ό,τι συμβαίνει στις γραμμές παραγωγές των υπόλοιπων αυτοκινήτων.
Ο κύριος επιθεωρητής πρέπει να βεβαιωθεί ότι όλες οι διαδικασίες, από τη βαφή, τη θέση του κινητήρα και την τοποθέτηση του πλαισίου έχουν ολοκληρωθεί στην εντέλεια. Σύμφωνα με τον Moriaki Higa, ο οποίος έχει διατελέσει το ρόλο του αρχιεπιθεωρητή στη Lexus, τα πρότυπα ελέγχου για το SUV Century είναι πιο αυστηρά.
Εξηγεί ότι η επιθεώρηση βαφής γίνεται συνήθως σε δειγματοληψία αυτοκινήτων, αλλά για το SUV Century , κάθε αυτοκίνητο αναλύεται διεξοδικά. Υπάρχει μια λεγόμενη «κλινική επίστρωσης» όπου τα μοντέλα με προβλήματα αποστέλλονται για να διορθώσουν ελαττώματα βαφής που παρατηρήθηκαν κατά τη διαδικασία επιθεώρησης.
Εάν όλα είναι εντάξει με τη βαφή και το σώμα, το Century στη συνέχεια πηγαίνει αυτόνομα σε διαφορετικό σταθμό επιθεώρησης για να ελεγχθούν τα μηχανικά του μέρη. H Toyota προσομοιώνει τις συνθήκες οδήγησης στην πόλη, προχωρώντας στις κατάλληλες ρυθμίσεις για τους τροχούς και τους προβολείς.
Έπειτα, το αυτοκίνητο δοκιμάζεται σε υψηλότερες ταχύτητες, προκειμένου να ανιχνευθούν τυχόν ανεπιθύμητοι θόρυβοι. Τέλος, ο ιαπωνικός κολοσσός δημιούργησε ένα νέο είδος δοκιμής, για να αναλύσει διεξοδικά τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου, όταν βρίσκεται στην ηλεκτρική λειτουργία.
Συνολικά, η διαδικασία ελέγχου απαιτεί 3,5 ώρες για να ολοκληρωθεί, με την Toyota να στοχεύει μα παράγει 30 μονάδες του SUV Century ανά μήνα.