H Nissan σταμάτησε την παραγωγή του Pulsar
Η Nissan επιβεβαίωσε τη διακοπή, ήδη από τον Ιούνιο, της παραγωγής του Pulsar στο εργοστάσιο της Βαρκελώνης.
Η ιαπωνική φίρμα νομιμοποιείται τρόπον τινά να προχωρήσει σε αυτήν την κίνηση, καθώς υπάρχει ολοένα και αυξανόμενη ζήτηση για SUV και crossover της γκάμας της, με το Qashqai να παραμένει ο αδιαφιλονίκητος ηγέτης στην Ευρώπη.
Να θυμίσουμε ότι το προηγούμενο κλασικό κόμπακτ μοντέλο της Nissan, το Almera, είχε σταματήσει να διατίθεται στην αγορά το 2006. Kαι χρειάστηκαν να περάσουν οκτώ χρόνια πριν η Nissan επιστρέψει σε αυτή την κατηγορία. Έτσι, το 2014, η Nissan λανσάρισε το Pulsar, επιχειρώντας την επιστροφή της σε μια κατηγορία που πάντα ήταν (και είναι) περίπλοκη, καθώς είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστική. Τέσσερα χρόνια ύστερα από το λανσάρισμα του Pulsar, η Nissan επιβεβαιώνει ότι η παραγωγή του αυτοκινήτου σταμάτησε τον Ιούνιο, στο εργοστάσιο της Βαρκελώνης, όπου συναρμολογείτο.
Η Nissan εξήγησε ότι η ζήτηση για τα crossover και τα SUV είναι τέτοια, αξιολογώντας ότι πρέπει να επικεντρωθεί σε αυτά ακριβώς τα μοντέλα. Σε επικοινωνία μας με την ελληνική αντιπροσωπεία, αυτή μας επιβεβαίωσε τη διακοπή της παραγωγής. Το αυτοκίνητο παραμένει στον ηλεκτρονικό διαμορφωτή της αντιπροσωπείας, αλλά προφανώς στο «όριο των διαθέσιμων αποθεμάτων». Οπότε μόλις αυτά εξαντληθούν θα πούμε για μια ακόμη φορά «αντίο» στο κλασικό μικρό οικογενειακό της Nissan.
Μιλώντας με νούμερα, η Nissan πούλησε κάτι περισσότερο από 25.000 Pulsar το 2017 στην Ευρώπη, όπου οι σταρ της κατηγορίας ήταν τα Volkswagen Golf, Opel Astra και Ford Focus, με πάνω από 200 χιλιάδες αυτοκίνητα έκαστο -400 χιλιάδες για το Golf. Αναλογικά στην Ελλάδα, το 2017 η πορεία του Pulsar ήταν πολύ καλύτερη με 1.059 κομμάτια που το κατέταξαν έκτο στην κατηγορία –πρώτο ήταν το Astra με 2.136, δεύτερο το Golf με 1.406 και τρίτο το FIAT Tipo με 1.402 αυτοκίνητα.