Ford: Με πέντε συνολικά πλατφόρμες για να εξοικονομήσει $35 δισ.

Ford: Με πέντε συνολικά πλατφόρμες για να εξοικονομήσει $35 δισ.

Το Μπλε Οβάλ ήδη έχει περιορίσει τις πλατφόρμες του από 30 σε εννέα. Και ώρα προγραμματίζει να κόψει κι αυτές στο μισό.

Η Ford ανακοίνωσε ότι σχεδιάζει να μειώσει το κόστος της κατά 35 δισεκατομμύρια δολάρια μέσα σε μόλις πέντε χρόνια, μεταβαίνοντας από τις εννέα πλατφόρμες πλατφόρμες για τα παγκόσμια μοντέλα της σε μόλις πέντε.

Ανακοινώνοντας τα σχέδια κατά τη διάρκεια μιας παρουσίασης που πραγματοποιήθηκε την περασμένη εβδομάδα στη Νέα Υόρκη, ο επικεφαλής της εξέλιξης και αγοράς προϊόντων Ford, Hau Thai-Tang, επιβεβαίωσε ότι το εμπορικό πρόγραμμα «One Ford» θα περικόψει ακόμα πιο δραστικά της παγκόσμιες πλατφόρμες του αμερικανικού γίγαντα. Έτσι, ενώ ο αρχικός προγραμματισμός προέβλεπε τη μείωση από τις 30 στις εννέα πλατφόρμες, η περικοπή θα γίνει ακόμα πιο δραστική, προκειμένου να εξοικονομηθούν δεκάδες δισεκατομμύρια δολάρια που δαπανώνται αυτή τη στιγμή για R&D.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ford: Ώρα για δύσκολες αποφάσεις

Σύμφωνα με τον Thai-Tang, η μετάβαση σε μόλις πέντε παγκόσμιες πλατφόρμες θα περιορίσει τόσο το κόστος όσο και θα ενισχύσει την αποτελεσματικότητα. Μια σπονδυλωτή πρακτική που θα μπορούσε να επηρεάσει μέχρι και το 70% της αξίας ενός αυτοκινήτου. 

Στο μέλλον, ο επικεφαλής προϊόντος της Ford δήλωσε ότι οι πέντε πλατφόρμες θα αποτελέσουν ένα εμπορικό όχημα με ακόμη λιγότερες αρχιτεκτονικές. Ένα πισωκίνητο/τετρακίνητο κλασικό σασί, μια πισωκίνητη/τετρακίνητη αυτοφερόμενη πλατφόρμα και μια πλατφόρμα ειδικά σχεδιασμένη για αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα. 

Παράλληλα με τη μείωση του κόστους εξέλιξης για τις πλατφόρμες, περίπου $9,6 δισ. θα εξοικονομηθούν στο μηχανολογικό τομέα, ενώ ο χρόνος που απαιτείτο για ένα νέο μοντέλο από τα σχέδια για να φτάσει στις εκθέσεις θα μειωθεί κατά 20%, δήλωσε ο Thai-Tang.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ford: Ριζική αναδιάρθρωση από τον Jim Hackett

Εν τω μεταξύ, οι νέες διαδικασίες που υιοθετήθηκαν με κάθε πλατφόρμα να υποστηρίζει περισσότερα μοντέλα, θα αυξήσουν την αποτελεσματικότητα του engineering από 20% μέχρι 40%.

Στην αγορά των ΗΠΑ, η Ford έχει ήδη μετατοπίσει την προσοχή της από τα κλασικά επιβατικά μοντέλα στα pick-up, βοηθώντας έτσι να μειωθεί σημαντικά περαιτέρω το κόστος, αυξάνοντας παράλληλα το κέρδος.

Ο Thai-Tang δήλωσε ότι η Ford θα καταργήσει τελείως τα παραδοσιακά σεντάν στη Βόρεια Αμερική και θα τα αντικαταστήσει με νέα μοντέλα, διαφορετικού στιλ αμαξώματος, που θα διατιμηθούν ανάλογα με τα μοντέλα που αντικαθιστούν. Δήλωσε επίσης ότι στο μέλλον ο Αμερικανός κατασκευαστής αυτοκινήτων θα επικεντρωθεί σε «έντονα, συναισθηματικά σχέδια» για τα pick-up, τα επαγγελματικά βαν και τα μοντέλα των χρηστικών κατηγοριών.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube