Ευρωπαϊκές πωλήσεις: Πτώση 5% τον Μάρτιο

Ευρωπαϊκές πωλήσεις: Πτώση 5% τον Μάρτιο

Οι ευρωπαϊκές πωλήσεις έφαγαν γερή σφαλιάρα τον Μάρτιο, με τις Nissan, Ford και FIAT να βρίσκονται μεταξύ των χαμένων.

Η Nissan, η Ford και η FIAT σημείωσαν πτώση στις ευρωπαϊκές πωλήσεις τους τον Μάρτιο, καθώς οι ταξινομήσεις στη αυτοκινητοβιομηχανία μειώθηκαν κατά 5,2%, σημειώνοντας πτώση σε τρεις από τις πέντε μεγαλύτερες αγορές: Γερμανίας, Βρετανία και Ιταλία.

Οι ταξινομήσεις μειώθηκαν τον προηγούμενο μήνα σε 1,84 εκατομμύρια μονάδες σε αγορές της ΕΕ και της ΕΖΕΣ (Ευρωπαϊκή Ζώνη Ελευθέρων Συναλλαγών: Ελβετία, Ισλανδία, το Λιχτενστάιν και Νορβηγία), σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιεύθηκαν την Τετάρτη από την ένωση των κατασκευαστών ACEA. Επίσης, οι πωλήσεις μειώθηκαν σε οκτώ από τους δέκα κορυφαίους ομίλους αυτοκινήτων.

«Το μομέντουμ αρχίζει να επιβραδύνεται σε ορισμένες αγορές και ειδικά στη Βρετανία», δήλωσε η ACEA. Οι πωλήσεις της Nissan υποχώρησαν 16,3% τον περασμένο μήνα, με τη Ford να πέφτει κατά 14,6% και τη FΙΑΤ κατά 13%. Οι πωλήσεις του ομίλου Volkswagen ήταν φλατ, με τον όγκο πωλήσεων της VW να αυξάνεται κατά 1,8%, ενώ SEAT και Skoda την ξεπέρασαν με 9,3% και 3,6% αντίστοιχα. Στους χαμένους του γκρουπ η Audi και η Porsche με αρνητικά ποσοστά 9,3% και 11%.

Το Groupe PSA κατέγραψε κέρδη, με 1,4%, για τη φίρμα της Peugeot και μείωση της τάξης του 3,7% για τη Citroen. Οι πωλήσεις της νεοαποκτηθείσης Opel/Vauxhall μειώθηκαν σε 109.733 από 130.462 αυτοκίνητα τον Μάρτιο του περασμένου έτους, ποσοστό πτώσης 15,9%.

Οι πωλήσεις του ομίλου Renault υποχώρησαν κατά 3,2%, ενώ η ίδια η Renault σημείωσε πτώση 7,5% σε αντίθεση με την Dacia που κέρδισε 11%. Η Alpine δεν διαμορφώνει αποτέλεσμα και έχει μόνο ιστορική αξία να πούμε ότι πούλησε 37 A110 τον Μάρτιο.

Οι πωλήσεις της Toyota μειώθηκαν κατά 6,3%, ενώ οι Ασιάτες ανταγωνιστές της, Kia και Hyundai, σημείωσαν κέρδη 4,5% και 3,3% αντίστοιχα.

Οι πωλήσεις στη Βρετανία υποχώρησαν κατά 16% τον Μάρτιο, καθώς η ανησυχία των καταναλωτών για το Brexit και η πτώση των πωλήσεων των ντίζελ μείωσαν τη ζήτηση. Η αύξηση των φόρων στα αυτοκίνητα που τέθηκε σε ισχύ από τον Απρίλιο του 2017 είχε επιδράσει επίσης στην πτώση των πωλήσεων τον περασμένο Μάρτιο.

Η γερμανική αγορά κατέγραψε πτώση 3,4%, καθώς η μείωση των πωλήσεων ντίζελ επιταχύνθηκε από την απόφαση δικαστηρίου ότι οι πόλεις μπορούν να απαγορεύουν την κυκλοφορία των αυτοκινήτων για την αντιμετώπιση της ρύπανσης. 

Στην Ιταλία, οι ταξινομήσεις μειώθηκαν κατά 5,8%, εν μέρει από πελάτες που ανέβαλαν την αγορά τους μέχρι να σχηματιστεί νέα κυβέρνηση ύστερα από τις πρόσφατες εκλογές στη γείτονα.

Οι ταξινομήσεις για το πρώτο 3μηνο της ΕΕ και της ΕΖΕΣ σημείωσαν άνοδο 0,6%, τη βραδύτερη ανάπτυξη από το δεύτερο 3μηνο του 2013, όταν η Γηραιά Ήπειρος βρισκόταν σε ύφεση.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube