Ετοιμάζεται για νέο ρεκόρ στο Ring τo Honda Civic Type-R;

Ετοιμάζεται για νέο ρεκόρ στο Ring τo Honda Civic Type-R;

Κάτι τέτοιο θα ήταν απόλυτα αναμενόμενο, καθώς πολλοί συμφωνούν πως ήρθε η ώρα το Civic Type-R να επιστρέψει στο θρόνο του, ως το ταχύτερο μοντέλο στην κατηγορία των FWD στην πράσινη κόλαση.

Για τον πόλεμο των hot hatch, των FWD ή όπως αλλιώς θέλετε να τα πείτε, έχουν γραφτεί πολλά κατά καιρούς. Εδώ και περισσότερο από μία δεκαετία το Honda Civic Type-R και μια χούφτα ακόμα μοντέλα παλεύουν μεταξύ τους για το πιο είναι το ικανότερο και πιο γρήγορο, με βασικό πεδίο αντιπαράθεσης το χρόνο που θα καταφέρουν να γράψουν στη μεγάλη πίστα του Nürburgring. 

Εγκυκλοπαιδικά, το ρεκόρ κατέχει από το 2019 το Renault Megane R.S. Trophy-R (ή πιο ακραία έκδοση R.S.), με 7:40.10. Μόνο που πλέον η Honda διαθέτει μία νέα γενιά Civic. Και αυτό με τη σειρά του παράγεται και ως Type-R. Ισχυρότερο και πιο ικανό από ποτέ. Ως εκ τούτου, δεν παραξενεύει κανένα το γεγονός πως εθεάθησαν δύο τέτοια αυτοκίνητα να γυρνάνε γρήγορα στο Ring, μια μέρα μάλιστα με ιδανικές συνθήκες θερμοκρασίας και υγρασίας, χωρίς άλλα αυτοκίνητα στην πίστα. 

Η πληροφορία αυτή μας έρχεται από το Instagram και το λογαριασμό ενός από τους spotters που στήνονται συχνά έξω από το Ring. Μάλιστα συνοδεύεται και από το σχετικό βίντεο, που δεν αφήνει περιθώριο για αμφισβήτηση. Για το εάν τελικά τα κατάφεραν, κανείς δεν μπορεί να πει με βεβαιότητα καθώς η Honda κρατά προς στιγμή κλειστά τα χαρτιά της. Εάν ναι, πιθανά μέσα στις ερχόμενες εβδομάδες θα το ανακοινώσει επίσημα, παρουσιάζοντας και τις σχετικές αποδείξεις.

Αυτό που θα πρέπει να θεωρείται δεδομένο είναι πως οι Ιάπωνες, αργά ή γρήγορα, θα τα καταφέρουν, καθώς αποτελεί έναν από τους βασικούς τους στόχους. Δεν είναι τυχαίο πως για την εξέλιξη του νέου Civic Type-R βρέθηκαν και παλαιότερα στο Nürburgring (όπως αντίστοιχα και στο Nardo και σε άλλες πίστες), εξελίσσοντας τα καμουφλαρισμένα πρωτότυπα.

Με την εταιρία να ανακοινώνει 320 ίππους και 420 Nm ροπής και με δεδομένο ότι μιλάμε για ένα νέο, πιο στιβαρό πλαίσιο, μεγαλύτερο μεταξόνιο και καλύτερες αναρτήσεις, θεωρούμε ότι είναι απλά θέμα χρόνου το Type-R να επανέλθει στο θρόνο του.
 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube