Η επόμενη Porsche 911 μπορεί να στροφάρει ως τις 9.500 rpm

Η επόμενη Porsche 911 μπορεί να στροφάρει ως τις 9.500 rpm

Η Porsche δοκιμάζει κινητήρα για την επόμενη 911 με τον κόφτη στροφών πάνω από τις 9.000 rpm.

Η Porsche δουλεύει πάνω σε έναν κινητήρα παραγωγής για την επόμενη 911 με τον κόφτη σε επίπεδα… μοτοσικλέτας, στη ζώνη των 9.500 rpm.

Αυτό αποκάλυψε στο περιθώριο της παρουσίασης της νέας 911 GT3 RS ο project manager για τους κινητήρες αυτοκινήτων GT της Porsche, Thomas Mader. Συγκεκριμένα είπε ότι μελετούν τις δυνατότητες εξέλιξης της τελευταίας έκδοσης του 6κύλινδρου 4λιτρου ατμοσφαιρικού κινητήρα, προς αυτή την κατεύθυνση. «Το κοιτάμε, με μια ομάδα μηχανικών. Κοιτάζουμε τις δυνατότητες από άποψη ισχύος και οδηγησιμότητας. Είναι κάτι που μας απασχολεί γενικώς για το  μέλλον», δήλωσε το στέλεχος της γερμανικής φίρμας. «Είναι λοιπόν πιθανό να δούμε τον κινητήρα αυτό να ξεπερνά το όριο των 9.000 rpm το οποίο αγγίζει στη σημερινή εφαρμογή του στην GT3.   Με εξαίρεση την εισαγωγή και την εξάτμιση, ο κινητήρας της GT3 είναι σχεδόν ίδιος με αυτόν των αγωννιστικών 911 RSR, GT3 Cup και R. Στην RSR ο κόφτης είναι στις 9.500 rpm, άρα θα μπορούσε να γίνει και σε αυτοκίνητο δρόμου».

«Αυτός είναι και ο σκοπός της εξέλιξης. Να αξιοποιήσουμε την τεχνογνωσία μας από τις πίστες». Ο Mader πάντως διευκρίνισε ότι δεν θα είναι εύκολο να ανεβάσουν τον κόφτη 500 rpm, για λόγους αξιοπιστίας, πάνω από όλα. «Τώρα, με το όριο των 9.000 rpm ο κινητήρας έχει ενταχθεί αρμονικά στο σύστημα και συνεργάζεται άψογα με τη μετάδοση. Θα πρέπει να δουλέψουμε πολύ στο τεχνικό κομμάτι για να γίνει το ίδιο με 500 rpm επιπλέον. Μοιάζει να είναι εφικτό. Το δουλεύουμε σε αγωνιστική μορφή, αλλά για να πετύχουμε το επίπεδο αξιοπιστίας σε βάθος χρόνου που θέλουμε από τα αυτοκίνητα παραγωγής, είναι μια πρόκληση».

Πηγή Motor via Carscoops  

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube