H 911 Dakar επιστρέφει ως υβριδική, με 541 ίππους και 610 Nm

H 911 Dakar επιστρέφει ως υβριδική, με 541 ίππους και 610 Nm

Μπορεί η 911 Dakar να είναι η περιπετειώδης και σκληροτράχηλη της γκάμας, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα απαρνηθεί τις ταχύτερες επιδόσεις.

Η παραγωγή της τελευταίας 911 Dakar ολοκληρώθηκε τον Νοέμβριο του 2024. Αλλά τώρα επανέρχεται υιοθετώντας το υβριδικό σύνολο που πρωτοείδαμε στην GTS T-Hybrid. 

Στην πρώτη γενιά της 911 Dakar, στο πίσω μέρος βρίσκεται ο 3λιτρος twin-turbo απόδοσης 480 ίππων και 570 Nm της Carrera 4 GTS. H ροπή στέλνεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη. Το 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε μόλις 3,4", ενώ η τελική ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 245 km/h. Αλλά με τη συνδρομή της υβριδικής τεχνολογίας που ενσωματώθηκε στην έκδοση GTS, η 911 Dakar θα επιστρέψει εμφανώς ισχυρότερη.

Κανείς δεν αγοράζει την 911 Dakar για τα γκάζια της. Αλλά και κανείς δεν θα γκρινιάξει για τους 61 επιπλέον ίππους

911 Dakar

Με 600 cc παραπάνω χωρητικότητα, ο 6κύλινδρος Boxer αποδίδει πλέον 485 ίππους και 570 Nm. Σε συνδυασμό με τον ηλεκτροκινητήρα και την μπαταρία των 1,9 kWh, η συνολική απόδοση φτάνει πλέον τους 541 ίππους κι η ροπή τα 610 Nm. Αξίζει να σημειωθεί ότι δεν απαιτείται εξωτερική φόρτιση, αλλά επίσης δεν υπάρχει η δυνατότητα κίνησης μόνο με ρεύμα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Porsche 911 Dakar, ιδανικό στρώσιμο με ταξίδι 33.000 km σε 75 μέρες

Η Porsche δεν ανακοίνωσε τις επιδόσεις της νέας έκδοσης, αλλά γνωρίζουμε ότι η GTS φτάνει από στάση στα πρώτα 100 km/h σε μόλις 3”, με την τελική ταχύτητα να ακουμπά τα 312 km/h. Προφανώς, με εκτός δρόμου προσανατολισμό, μεγαλύτερο βάρος και χωμάτινα ελαστικά, η 911 Dakar θα είναι ελάχιστα πιο αργή στις επιταχύνσεις. Και σίγουρα με περιορισμένη τελική ταχύτητα. 

911 Dakar

Η Porsche περιόρισε την παραγωγή της προηγούμενης 911 Dakar σε μόλις 2.500 μονάδες. Οπότε είναι πιθανό ότι η διαθεσιμότητα του νέου μοντέλου θα είναι επίσης περιορισμένη. Αυτή που ενδέχεται να πάρει την ανιούσα είναι η τιμή της.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Το Toyota Crown Landscape είναι η 911 Dakar του φτωχού

Το τελευταίο αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε φορούσε τα εντυπωσιακά κίτρινα και μπλε χρώματα της 911 που κέρδισε το ράλι Paris-Dakar το 1984. Την οδηγούσαν οι René Metge και Dominique Lemoyne. Έργο του τμήματος εξατομίκευσης Sonderwunsch της Porsche, ζωγραφίστηκε εξ ολοκλήρου στο χέρι.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube