Αυτή είναι χωματερή Bugatti Chiron
Το αυτοκίνητο που βλέπετε θα μπορούσε είναι το τέκνο της συνεύρεσης μιας Bugatti Chiron και ενός Ford Ranger Raptor.
Τι θα συμβεί εάν πάρεις μια Bugatti Chiron με το 4τούρμπινο μοτέρ W16 που κοστίζει 2,4 εκατ. ευρώ, και θελήσεις να το ετοιμάσεις για το ράλι Dakar με τη βοήθεια του Ford Ranger Raptor. Θα προκύψει η Bugranger Chiraptor!
Το όνομα που του δώσαμε είναι φυσικά αυθαίρετο, αλλά ο άνθρωπος που το σχεδίασε, ο Rain Prisk, βρίσκεται πίσω και από άλλες ακραίες και κραυγαλέες δημιουργίες. Αλλά καμία τους δεν μπορεί να πιάσει τα 420 km/h, ούτε διαθέτει 8λιτρο 16κύλινδρο μοτέρ με 1.500 άλογα και 163 kgm που περνούν στους τέσσερις τροχούς, και πάει και στα σκληρά χώματα.
Οι πιο αξιοσημείωτες αλλαγές είναι το lift kit, τα ακραία χωμάτινα ελαστικά και αμορτισέρ, τα οποία σηκώνουν το αυτοκίνητο από το δρόμο 40+ πόντους. Υπάρχει επίσης μια γυαλισμένη «γλίστρα» εμπρός για να προστατεύσει όλη αυτή την ανθρακονημάτινη μούρη, ηλεκτρικό βίντσι για να δέσει το αυτοκίνητο ο υποθετικός ιδιοκτήτης σε ένα δέντρο, ανεβάζοντας τη Bugranger Chiraptor από μια γκρεμίλα.
Άλλα «επεμβάσεις» περιλαμβάνουν νέα φανάρια εμπρός, με φώτα ημέρας LED που φέρουν το σήμα κατατεθέν «X» του Prisk. Υπάρχουν επίσης νέα LED φώτα ομίχλης και μια βαθύτερη μάσκα που ενώνεται πρόσωπο με τη γλίστρα.
Το τόξο των θόλων στους τροχούς ανασχεδιάστηκε και υπάρχοει ακόμη σχάρα οροφής με εξοπλισμό κάμπινγκ που θα περιλαμβάνει ίσως ειδικό πτυσσόμενo κρεββάτι-στρώμα από την Duxiana. Η σχάρα οροφής δεν πατά σε πυλώνες εμπρός ή στη μέση, αλλά στηρίζεται μέσω πρόσθετων δοκών που εδράζονται στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου.
Παρά το εντυπωσιακό αποτέλεσμα, δεν πιστεύουμε ότι κάποιος από τους 500 ιδιοκτήτες της Chiron θα βρει ενδιαφέρουσα τη σπουδή του Prisk και θα πράξει το… απονενοημένο. Αν όμως υπάρχει κάποιος, εμείς το προτείνουμε να μην ξεχάσει για το γκαράζ του να αγοράσει κι ένα Avtoros Shaman 8x8, που πραγματικά δεν το σταματάει τίποτε!