Αυλαία στην Ευρώπη για το Jeep Gladiator
Το εμπορικό ταξίδι του Jeep Gladiator που ξεκίνησε το 2021 στην ευρωπαϊκή αγορά φτάνει στο τέλος του, με την Jeep να ετοιμάζει μια τελευταία, αποχαιρετιστήρια έκδοση.
Η Jeep το 2021 αποφάσισε να ενταχθεί και αυτή στον στίβο των pick-up, όχι με τη στενή έννοια του όρου. Δεν απευθυνόταν τόσο σε ανθρώπους που θα το χρησιμοποιήσουν για σκληρές γεωργικές εργασίες.
Στόχευσε κυρίως σε ανθρώπους της περιπέτειας, οι οποίοι θα φορτώσουν στην καρότσα τους την αγαπημένη τους μηχανή για motocross ή για όσους θελήσουν να δέσουν πίσω το jet-ski τους. Η στροφή όμως στην ηλεκτροκίνηση αλλάζει αυτόν το προσανατολισμό και θέτει άλλες προτεραιότητες στις αυτοκινητοβιομηχανίες. Από αυτόν το κανόνα δεν θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση η Jeep, με το Gladiator να ρίχνει αυλαία.
Πριν συμβεί αυτό, η Jeep θα λανσάρει μια τελευταία έκδοση, την Jeep Gladiator FarOut Final Edition. Μετά από αυτή την έκδοση, το εργοστάσιο θα σταματήσει την παραγωγή του, το τελευταίο τρίμηνο του 2023. Θα είναι διαθέσιμο μόνο με κινητήρες ντίζελ.
Αντλώντας έμπνευση από το Gladiator Overland, το FarOut Final Edition διατηρεί την επιβλητική εικόνα και παραμένει άμεσα αναγνωρίσιμο. Σήμα κατατεθέν είναι η μάσκα με τις επτά κάθετες γρίλιες, πάλαι ποτέ χαρακτηριστικό της Jeep.
Αυτό που ξεχωρίζει την επετειακή αυτή έκδοση σε σύγκριση με τις συμβατικές, είναι μια μεταλλική πλάκα με το λογότυπο FarOut Edition στην πίσω πόρτα, αλλά και κάποια αυτοκόλλητα με τα ίδια λογότυπα πάνω από τους θόλους των τροχών.
Επιπροσθέτως, η Jeep προσφέρει προβολείς LED, φιμέ κρύσταλλα για προστασία από τον ήλιο, αλλά και ζάντες 18’’, σε μαύρο γυαλιστερό φινίρισμα. Τα επίσης μαύρα σωληνοειδούς σχήματος πλαϊνά σκαλοπάτια της Mopar μοιάζουν χρηστικά, ενώ παράλληλα ενισχύουν τον off-road προσανατολισμό του αυτοκινήτου. Η οροφή, τριών σημείων (εκτός από στιβαρή), είναι βαμμένη στο χρώμα του αυτοκινήτου και συνοδεύεται από μία άκαμπτη εσωτερική οροφή Mopar.
Μπαίνοντας μέσα στο αυτοκίνητο, θα συναντήσεις premium δερμάτινα καθίσματα της McKinley, θερμαινόμενο τιμόνι αλλά και προστατευτικό Spray-in Bedliner για ακόμα ασφαλέστερες μετακινήσεις. Το Premium Alpine Audio System με τα εννέα ηχεία του υπόσχεται εξαιρετική ποιότητα ήχου.
Τέλος, ιδιαίτερα πλούσια είναι και η ομπρέλα των συστημάτων ασφαλείας. Για όποιον όμως επιζητά το κάτι παραπάνω, υπάρχει η δυνατότητα προσθήκης μιας off-road κάμερας, η οποία καλύπτει τον εμπρός αλλά και τον πίσω χώρο του αυτοκινήτου για ακόμα καλύτερη εποπτεία του χώρου στις εκτός δρόμου περιπέτειες.
Κάτω από το καπό βρίσκεται ο ντίζελ V6 3,0 lt, απόδοσης 264 PS και 600 Nm ροπής. Η κίνηση μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς, μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων TorqueFlite 8. Για ένα τέτοιο μοντέλο, αυτονόητη είναι η ύπαρξη τετρακίνησης, Selec-Trac της Jeep, αλλά και επιλογέα ταχυτήτων για τα λεγόμενα «αργά».
Μέχρι το 2025, η Jeep στοχεύει να λανσάρει άλλα δύο αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα πλάι στο Avenger. Υπενθυμίζουμε πως φιλοδοξία της αμερικανικής αυτοκινητοβιομηχανίας είναι μέχρι το 2030, η γκάμα της να περιλαμβάνει μόνο εξηλεκτρισμένα αυτοκίνητα.