
Audi e-tron: Πρόβλημα με τις μπαταρίες, η παραγωγή στο ραλαντί
Η Audi αναθεώρησε εκ νέου το ρυθμό παραγωγής του -tron, αυτή τη φορά εξ αιτίας της προβληματικής προμήθειας από την εξειδικευμένη κορεατική εταιρεία στην παραγωγή μπαταριών, LG Chem.


Η Ασία κατέχει τέτοια μονοπωλιακή θέση με τις μπαταρίες λιθίου που οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές κρέμονται κυριολεκτικά από τα… χέρια τους. Πρόσφατα, και πάλι, στέλεχος της Mercedes -Benz σχολίασε και έκρουσε τον κώδωνα του κινδύνου για την «επικίνδυνη εξάρτηση» της Ευρώπης από την Ασία στις μπαταρίες. Και χωρίς μπαταρίες, δεν υφίσταται ηλεκτρικό αυτοκίνητο.
Αυτές τις ημέρες, ήρθε η σειρά της Audi να βιώσει την εξάρτηση αυτή, σύμφωνα με τους Βέλγους συναδέλφους μας στην l’Echo. Η παραγωγή του e-tron, του ηλεκτρικού SUV (και της έκδοσής του Sportback) θα μειωθεί στο εργοστάσιο στο Forest, στο Βέλγιο, λόγω προβλημάτων εφοδιασμού με την LG Chem. Ήδη το 2019, η Audi χρειάστηκε να μειώσει τον ετήσιο στόχο της για το e-tron, πάλι για πρόβλημα προμήθειας σε μπαταρίες.
Σε αυτό το πρώτο 3μηνο του 2020, η μείωση της παραγωγής θα είναι περίπου 4.100 έως 5.700 e-tron, με «προσωρινή αναστολή της εργασίας για πάνω από 250 άτομα»
Προφανώς, αυτό το είδος ειδήσεων δεν είναι πολύ καθησυχαστικό όταν η Volkswagen σχεδιάζει να κατασκευάζει εκατοντάδες χιλιάδες ID.3, τα οποία θα προμηθεύονται της μπαταρίες τους από την LG Chem.