Alfa Romeo: «Έχουμε την ίδια ποιότητα με τους Γερμανούς»
Ο CEO της Alfa Romeo θέλει τα μοντέλα της να έχουν μεταπωλητική αξία αντίστοιχη των μεταχειρισμένων BMW.
Ο νέος CEO της Alfa Romeo, Jean-Philippe Imparato δήλωσε στο Automotive News Europe πως τα σημερινά μοντέλα της ιταλικής φίρμας έχουν ποιότητα ανάλογη των ανταγωνιστών τους από τη Γερμανία (Audi, BMW και Mercedes-Benz).
Μετά από την κατάργηση της Giulietta, η γκάμα της Alfa Romeo αποτελείται από τις Giulia (premium D-Segment sedan) και Stelvio (premium D-SUV), με την επερχόμενη plug-in hybrid Tonale (premium C-SUV) να κάνει πρεμιέρα το 2022. Όπως ανακοινώθηκε την προηγούμενη εβδομάδα, όλες οι μελλοντικές Alfa Romeo θα είναι υβριδικές ή ηλεκτρικές, με την πλατφόρμα Giorgio να οδεύει προς κατάργηση μετά το τέλος της ζωής των Giulia/Stelvio.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Alfa Romeo: Τέλος η πλατφόρμα Giorgio λόγω εξηλεκτρισμού της γκάμας
Η Alfa Romeo δεν έχει πετύχει τον στόχο των 400.000 πωλήσεων το χρόνο που έθεσε ο πρώην CEO της FCA, Sergio Marchionne πριν από το θάνατό του, καθώς οι ετήσιες πωλήσεις της βρίσκονται κάτω από τα 60.000 αυτοκίνητα για το 2019 και το 2020 σύμφωνα με πληροφορίες από τα σωματεία. Η ιταλική φίρμα δεν ανακοινώνει επίσημα στοιχεία πωλήσεων, ούτε και τους στόχους της: «Δεν θα στοχεύσω για 400.000 πωλήσεις γιατί δεν ενδιαφέρομαι. Προφανώς έχουμε προβλέψεις για τις πωλήσεις μας αλλά δεν θα τις ανακοινώσουμε καθώς δεν είναι o κύριος στόχος μας» δήλωσε ο Imparato.
Πάντως ο CEO της Alfa Romeo πιστεύει πως τα προβλήματα της εταιρείας δε σχετίζονται με τα μοντέλα της τα οποία χαρακτηρίζει φανταστικά, λέγοντας πως βρίσκονται στα επίπεδα ποιότητας των ανταγωνιστών τους από Γερμανία. Το επόμενο βήμα είναι να πείσει την αγορά για την μεταπωλητική αξία των αυτοκινήτων ώστε μέσα στα επόμενα 3 με 4 χρόνια, μεταχειρισμένες Alfa Romeo με 60.000 ή 90.000 km να έχουν αντίστοιχες τιμές με τις μεταχειρισμένες BMW.
Ο Imparato δεν αποκάλυψε περισσότερα για το πενταετές πλάνο που ετοιμάζει και θα παρουσιάσει το 2022 - ούτε για τα μακροπρόθεσμα σχέδια για την επόμενη δεκαετία. Είπε όμως πως η Alfa Romeo πρέπει να μπει σε κατηγορίες που θα της επιτρέψουν να παράγει τους σωστούς αριθμούς οι οποίοι θα αποφέρουν τα σωστά κέρδη: «Κάθε επένδυση πρέπει να αποδίδει», ενώ πιστεύει πως έχει προοπτική να γίνει η παγκόσμια premium μάρκα της Stellantis καθώς έχει μεγάλη αναγνωρισιμότητα όχι μόνο στην Ευρώπη αλλά σε ΗΠΑ και Κίνα.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Alfa Romeo Giulia GTAm: Ο λόγος που θεωρείται ήδη future-classic
Στη νέα εποχή της Alfa Romeo πολύ σημαντικό ρόλο θα παίξει ο ελκυστικός σχεδιασμός. Επικεφαλής του σχεδιαστικού κέντρου τέθηκε πρόσφατα ο Alejandro Mesonero-Romanos με πρότερη καριέρα σε Renault (Laguna Coupe) και SEAT (Ibiza, Leon, Arona, Ateca, Tarraco κτλ). Τα πρώτα δείγματα γραφής του βέβαια θα αργήσουν να εμφανιστούν καθώς ο σχεδιασμό της Tonale (C-SUV) με υπεύθυνο εξωτερικού τον Αλέξανδρο Λιώκη είχε ήδη ολοκληρωθεί πριν από την έλευσή του νέου αρχισχεδιαστή.
Τέλος, ο Imparato παραδέχθηκε πως η μετάβαση από τη θέση του CEO της Peugeot όπου ήταν υπεύθυνος για χιλιάδες εργαζόμενους με τζίρο δισεκατομμυρίων ευρώ, στη σημαντικά μικρότερη Alfa Romeo όπου ηγείται μιας ομάδας 49 ατόμων έγινε αποκλειστικά για προσωπικούς λόγους καθώς έχει πάθος με την ιταλική φίρμα. Ο παππούς του ήταν από την ιταλική πόλη Gaeta, ο πατέρας του είχε μια μπλε Giulia 1300 και αργότερα μια Alfetta 2000 ενώ το πρώτο αυτοκίνητο της γυναίκας του ήταν μια Alfasud.
[Πηγή: Automotive News Europe]