Alfa Romeo: Έχει 10 χρόνια για να αποδείξει την αξία της

Alfa Romeo: Έχει 10 χρόνια για να αποδείξει την αξία της

Ο όμιλος Stellantis θα υποστηρίξει την ιταλική φίρμα με μακροπρόθεσμες επενδύσεις για μια δεκαετία, δίνοντας της την ευκαιρία να επιστρέψει στην κερδοφορία.

Ο Carlos Tavares, CEO του ομίλου Stellantis, θα δώσει περιθώριο 10 ετών στην Alfa Romeo για να πετύχει με μακροπρόθεσμες επενδύσεις και υποστήριξη.

Η Alfa Romeo είναι μια από τις 14 μάρκες του ομίλου Stellantis που δημιουργήθηκε από την ένωση των FCA και PSA. Υπεύθυνος για την ιταλική φίρμα τέθηκε ο Jean-Philippe Imparato που έχει το δύσκολο έργο να την οδηγήσει στην κερδοφορία. Το αναθεωρημένο στρατηγικό πλάνο για την ανάπτυξη της Alfa Romeo θα ανακοινωθεί μέσα στο 2022, όμως το αφεντικό της Stellantis έδωσε μερικές πληροφορίες.

Ο Tavares δήλωσε στα πλαίσια του συνεδρίου Future of the Car που οργανώθηκε από τις Financial Times: «Στο παρελθόν, πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες ενδιαφέρθηκαν να αποκτήσουν την Alfa Romeo. Στα μάτια των πιθανών αγοραστών, έχει μεγάλη αξία. Έχει πραγματικά μεγάλη αξία».

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Alfa Romeo: «Έχουμε την ίδια ποιότητα με τους Γερμανούς»

Το μέλλον της ιταλικής φίρμας είναι αναπόφευκτα ο εξηλεκτρισμός, όμως ο Tavares δήλωσε πως θα διατηρηθεί η στόχευση στη δυναμική οδική συμπεριφορά. «Θα προχωρήσουμε στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης, όμως θα το κάνουμε με δυναμικό τρόπο, με έναν παθιασμένο και επιτυχημένο CEO από την Peugeot. Ο Imparato έχει την ιταλική υπηκοότητα και οδηγεί την φίρμα με πάθος και όραμα για το τι πρέπει να γίνει. Θα κάνουμε ό,τι χρειάζεται για να πετύχουμε υψηλά επίπεδα κερδοφορίας με τη σωστή τεχνολογία».

Σύμφωνα με τον Carlos Tavares, η Alfa Romeo πρέπει να βελτιώσει τον τρόπο που επικοινωνεί με πιθανούς πελάτες: «Τα προιόντα, η ιστορία μας και οι ανθρώποι με τους οποίους μιλάμε δε συνδέονται. Πρέπει να διορθώσουμε το δίκτυο διανομης και να καταλάβουμε σε ποιους απευθύνεται η φίρμα και τι υποσχέσεις τους δίνει. Θα πάρει αρκετό χρόνο για να το πετύχουμε».

Alfa Romeo

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Alfa Romeo Giulia GTAm: Ο λόγος που θεωρείται ήδη future-classic

Η Alfa Romeo είναι μια από τις τρεις premium μάρκες του ομίλου Stellantis, μαζί με τις Lancia και DS. Κάθε μια έχει τις δικές της προκλήσεις καθώς αναδιοργανώνεται με στόχο να επιστρέψει στις ένδοξες στιγμές από το παρελθόν. Ο Tavares δήλωσε χαρακτηριστικά:

«Η ξεκάθαρη θέση μου ως προς το management είναι πως πρέπει να δώσουμε μια ευκαιρία σε κάθε μάρκα μας, υπό την ηγεσία ενός ισχυρού CEO, ώστε να καθορίσει το όραμά της, να δημιουργήσει ένα οδικό χάρτη και να εξασφαλίσει πως εκμεταλλεύεται τα πολύτιμα εργαλεία της Stellantis για να απογειωθεί επιχειρηματικά. Δίνουμε σε κάθε μια ένα παράθυρο 10 ετών με χρηματοδότηση, έτσι ώστε να διαμορφώσει μια στρατηγική για τον πυρήνα της γκάμας. Οι CEO θα πρέπει να είναι ξεκάθαροι ως προς τις υποσχέσεις τους, το απευθυνόμενο κοινό, τους στόχους και τα κανάλια επικοινωνίας της κάθε μάρκας. Αν πετύχουν, θα είναι υπέροχο. Κάθε μάρκα έχει την ευκαιρία να κάνει κάτι διαφορετικό και να έχει αντίκτυπο στους πελάτες».

[Πηγή: Autocar]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube