Αυστραλοί λένε ότι έβγαλαν 1.000 ίππους από το GR Yaris

Αυστραλοί λένε ότι έβγαλαν 1.000 ίππους από το GR Yaris

Η LamSpeed Racing από την Αυστραλία καμαρώνει ότι κατάφερε να πιέσει τον 3κύλινδρο του GR Yaris σε 4ψήφια νούμερα ισχύος.

GR Yaris

Το Toyota GR Yaris κι η GR Corolla είναι από τα πιο αξιολάτρευτα καινούργια μοντέλα που μπορεί να αγοράσει κανείς σήμερα, δύο σύγχρονοι απόγονοι των homologation special που τόσο αγαπήσαμε.

Και τα δύο φορούν μια 3κύλινδρη υπερτροφοδοτούμενη μονάδα των 1,6 lt που αποδίδει πλέον 280 ίππους στην πιο βασική της μορφή. Τώρα, ένας βελτιωτικός οίκος με αστείρευτη δίψα για επιπλέον δύναμη από την άλλη άκρη του πλανήτη, η LamSpeed ​​Racing, λέει ότι έχει κατάφερει να βγάλει 1.000 PS από το λιλιπούτειο μοτέρ.

Κάποτε τρελαινόμαστε με τους 1.000 ίππους από τις βελτιωμένες Supra. Τώρα βγαίνει αντίστοιχη ισχύς από τον 1.6 του GR Yaris

GR Yaris

Το μικρό ιαπωνικό μοντέλο ανέβηκε στο δυναμόμετρο ή για να είμαστε ακριβείς, «κούμπωσε» σε ένα δυναμόμετρο πλήμνης και σύμφωνα με τα λεγόμενα των Αυστραλών, απέδωσε ιπποδύναμη 887 hp, ήτοι 899 ίππους στο δικό μας σύστημα μέτρησης και ροπή στα 776 Nm.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ O Akio Toyoda τούμπαρε το GR Yaris, ευτυχώς είναι καλά [video]

Η LamSpeed Racing λέει ότι σύμφωνα με συντηρητικές εκτιμήσεις, υπάρχουν τουλάχιστον 11,3% απώλειας στο συστήματος μετάδοσης κίνησης μεταξύ του στροφαλοφόρου άξονα και των πλημνών.

GR Yaris

Επομένως διατείνεται ότι ο στόχος του 4ψήφιου νούμερου ισχύος επετεύχθη. Προφανώς θα είμαστε σίγουροι μόνο όταν ο κινητήρας αφαιρεθεί από το αυτοκίνητο και δοκιμαστεί σε δυναμόμετρο πάγκου, αλλά το νούμερο παραμένει εντυπωσιακό, ακόμα κι αν δεν έχει σπάσει τη 1.000άδα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Toyota GR Yaris φοράει τα αυτοκόλλητα της Celica του 1993

Ο G16E-GTS  έχει αλλάξει τελείως χαρακτήρα και βγάζει τον ρωμαλέο του εαυτό στις υψηλές rpm. Η μέγιστη ισχύς αποδίδεται στις 8.730 rpm κι η ροπή αντίστοιχα στις 7.701 rpm. Ουσιαστικά, αρχίζει να «τουρμπίζει» δυνατά πάνω από τις 4.500 rpm κι αποδίδει τα μέγιστα μετά τις 5.000 rpm. Αν σας φαίνεται οξύμωρο, είναι απολύτως αναμενόμενο για τόσο μικρής χωρητικότητας κινητήρα που αποδίδει τέτοια ισχύ. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ανέκδοτο, το Toyota GR Yaris κοστίζει στη Γαλλία σχεδόν €110.000

Αν λοιπόν ορέγεστε ένα GR Yaris με 1.000 ίππους, δεν χρειάζεται να ψάχνετε τρακαρισμένο Mitsubishi EVO για να του πάρετε τον κινητήρα. Αρκεί να πεταχτείτε μια βόλτα στην Αυστραλία.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube