e-Building, το νέο καμάρι της Ferrari δεν είναι 4τροχο

e-Building, το νέο καμάρι της Ferrari δεν είναι 4τροχο

Χρόνια περιμέναμε το e-Building της Ferrari κι είναι επιτέλους έτοιμο. Προκείμενου να κατασκευάσει το πρώτο της ηλεκτρικό μοντέλο, αλλά και πληθώρα άλλων αριστουργημάτων.

Η Ferrari έκανε ένα σημαντικό βήμα προς το λανσάρισμα του πρώτου της ηλεκτρικού μοντέλου το επόμενο έτος, με τα εγκαίνια της νέας μονάδας e-Building στο εργοστάσιό της στο Μαρανέλο.

Η νέα εγκατάσταση καλύπτει εμβαδόν 42.500 m2, με τον Ιταλό Πρόεδρο Sergio Mattarella να δίνει το παρόν στην εναρκτήρια τελετή. Μη σας ξεγελά το «e» στην ονομασία του κτιρίου. Το e-Building δεν θα αφορά μόνο ηλεκτρικά μοντέλα, αφού κατά τη Ferrari, το «e» αντανακλά στην «ενέργεια, την εξέλιξη και το περιβάλλον».

Η Ferrari μπαίνει στην ηλεκτροκίνηση με μία νέα μονάδα παραγωγής, που θέτει νέα στάνταρ

e-Building

Η παραγωγή πρόκειται να ξεκινήσει τον Ιανουάριο του 2025, με την Purosangue και τη SF90 να είναι πιθανότατα τα πρώτα μοντέλα που θα βγουν από τη νέα υπερσύγχρονη μονάδα. 

Εκεί θα συναρμολογούνται επίσης μπαταρίες υψηλής τάσης κι ηλεκτροκινητήρες – που αναφέρθηκαν στην παρουσίαση ως «ηλεκτρικά εξαρτήματα που έχουν στρατηγική σημασία για τη διαφοροποίηση της τεχνολογίας και των επιδόσεων της Ferrari».

e-Building

Η απόφαση να παράγει μπαταρίες και κινητήρες in-house είναι μια σημαντική δήλωση πρόθεσης της επιθυμίας των Ιταλών να έχουν μέγιστο έλεγχο και τη βέλτιστη δυνατή ποιότητα στα μελλοντικά τους προϊόντα.

«Με τον έλεγχο της πλήρους διαδικασίας, μπορούμε να κάνουμε απτή διαφορά. Θα διασφαλίσουμε ότι μια ηλεκτρική Ferrari θα συνεχίσει να προσφέρει τις χαρακτηριστικές οδηγικές συγκινήσεις που έχουν όλα τα μοντέλα του Μαρανέλο».

e-Building

Ενώ η Ferrari έχει επιβεβαιώσει ότι εργάζεται σε ένα EV, με τον CEO της Benedetto Vigna να το έχει ήδη οδηγήσει, μέχρι στιγμής έχει καταφέρει να επικρατεί απόλυτη κρυψίνια. Το μόνο που γνωρίζουμε είναι ότι αναμένεται να ξεκινά από τα €500.000 κι ότι θα κάνει… θόρυβο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ο Mr. Ferrari οδήγησε το νέο EV, «του άρεσε πολύ»

Η φημολογία αναφέρει ότι η ιταλική φίρμα ετοιμάζει και δεύτερο ηλεκτρικό μοντέλο, το οποίο θα παρουσιαστεί το 2028. Αμφότερα θα έχουν την τιμητική τους στο e-Building.

e-Building

Ενώ οι υπόλοιπες εγκαταστάσεις διατηρούν ένα πολύ μεγαλύτερο ποσοστό ανθρώπινης συναρμολόγησης σε σχέση με τα συμβατικά εργοστάσια αυτοκινήτων, η παραγωγή στο e-Building θα υποβοηθηθεί από μεγάλο αριθμό ρομπότ. Πάραυτα, θα απασχολεί περισσότερα από 300 άτομα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Τι θα λέγατε για έναν υπνάκο μες στο Μουσείο της Ferrari;

Χρειάστηκε δύο χρόνια για να κατασκευαστεί στα βόρεια της υπάρχουσας υποδομής. Η Ferrari είπε ότι δεν αύξησε το συνολικό της οικολογικό αποτύπωμα, λόγω της αντικατάστασης άλλων απαρχαιωμένων δομών.

e-Building

Άλλωστε, έχει κατασκευαστεί με τα υψηλότερα επίπεδα ενεργειακής απόδοσης, με περισσότερα από 3.000 ηλιακά πάνελ τοποθετημένα στην οροφή, ικανά να παράγουν μέγιστη ισχύ εξόδου 1,3 MW. Θα τροφοδοτείται εξ ολοκλήρου από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Κάρβουνο η Ferrari FF, άθικτο το Cavallino Rampante

Θα υπάρχει επίσης μια μεγάλη δεξαμενή αποθήκευσης για τη συλλογή του βρόχινου νερού που θα μπορεί στη συνέχεια να επεξεργαστεί και να επαναχρησιμοποιηθεί. Περισσότερο από το 60% των ενεργειακών χρήσεων για δοκιμές μπαταριών κι ηλεκτρομοτέρ θα ανακτάται με χρήση συσσωρευτών.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube