Η παραγωγή πρόκειται να ξεκινήσει τον Ιανουάριο του 2025, με την Purosangue και τη SF90 να είναι πιθανότατα τα πρώτα μοντέλα που θα βγουν από τη νέα υπερσύγχρονη μονάδα.
Εκεί θα συναρμολογούνται επίσης μπαταρίες υψηλής τάσης κι ηλεκτροκινητήρες – που αναφέρθηκαν στην παρουσίαση ως «ηλεκτρικά εξαρτήματα που έχουν στρατηγική σημασία για τη διαφοροποίηση της τεχνολογίας και των επιδόσεων της Ferrari».
Η απόφαση να παράγει μπαταρίες και κινητήρες in-house είναι μια σημαντική δήλωση πρόθεσης της επιθυμίας των Ιταλών να έχουν μέγιστο έλεγχο και τη βέλτιστη δυνατή ποιότητα στα μελλοντικά τους προϊόντα.
«Με τον έλεγχο της πλήρους διαδικασίας, μπορούμε να κάνουμε απτή διαφορά. Θα διασφαλίσουμε ότι μια ηλεκτρική Ferrari θα συνεχίσει να προσφέρει τις χαρακτηριστικές οδηγικές συγκινήσεις που έχουν όλα τα μοντέλα του Μαρανέλο».
Ενώ η Ferrari έχει επιβεβαιώσει ότι εργάζεται σε ένα EV, με τον CEO της Benedetto Vigna να το έχει ήδη οδηγήσει, μέχρι στιγμής έχει καταφέρει να επικρατεί απόλυτη κρυψίνια. Το μόνο που γνωρίζουμε είναι ότι αναμένεται να ξεκινά από τα €500.000 κι ότι θα κάνει… θόρυβο.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ο Mr. Ferrari οδήγησε το νέο EV, «του άρεσε πολύ»
Η φημολογία αναφέρει ότι η ιταλική φίρμα ετοιμάζει και δεύτερο ηλεκτρικό μοντέλο, το οποίο θα παρουσιαστεί το 2028. Αμφότερα θα έχουν την τιμητική τους στο e-Building.
Ενώ οι υπόλοιπες εγκαταστάσεις διατηρούν ένα πολύ μεγαλύτερο ποσοστό ανθρώπινης συναρμολόγησης σε σχέση με τα συμβατικά εργοστάσια αυτοκινήτων, η παραγωγή στο e-Building θα υποβοηθηθεί από μεγάλο αριθμό ρομπότ. Πάραυτα, θα απασχολεί περισσότερα από 300 άτομα.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Τι θα λέγατε για έναν υπνάκο μες στο Μουσείο της Ferrari;
Χρειάστηκε δύο χρόνια για να κατασκευαστεί στα βόρεια της υπάρχουσας υποδομής. Η Ferrari είπε ότι δεν αύξησε το συνολικό της οικολογικό αποτύπωμα, λόγω της αντικατάστασης άλλων απαρχαιωμένων δομών.
Άλλωστε, έχει κατασκευαστεί με τα υψηλότερα επίπεδα ενεργειακής απόδοσης, με περισσότερα από 3.000 ηλιακά πάνελ τοποθετημένα στην οροφή, ικανά να παράγουν μέγιστη ισχύ εξόδου 1,3 MW. Θα τροφοδοτείται εξ ολοκλήρου από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Κάρβουνο η Ferrari FF, άθικτο το Cavallino Rampante