Mercedes-AMG One, η πρώτη που σπάει τα 6’ 30” στο Nürburgring
Η Mercedes-AMG One βελτιώνει το προηγούμενο ρεκόρ της και γίνεται το πρώτο μοντέλο παραγωγής που πέφτει κάτω από τα 6’ 30” στην Πράσινη Κόλαση.
«Η Mercedes-AMG Οne με χρόνο 6' 35" 183 είναι πλέον το ταχύτερο μοντέλο παραγωγής στην Πράσινη Κόλαση», γράφαμε πριν δύο χρόνια και το μόνο που πρέπει να αλλάξουμε τώρα είναι το γυρολόγιο.
Πλέον, η Mercedes-AMG Οne σπάει το ρεκόρ της και βελτιώνει την επίδοσή της. Της αξίζει να καυχιέται ότι είναι το πρώτο μοντέλο παραγωγής που γυρίζει τη φημισμένη πίστα σε λιγότερο από 6’ 30”. Στις 23 Σεπτεμβρίου 2024, ο Maro Engel πέρασε τη γραμμή τερματισμού σε 6’ 29” 09, πάνω από 6” ταχύτερα από το προηγούμενο πέρασμα.
Περιμένουμε εναγωνίως την απάντηση από τους υπόλοιπους κατασκευαστές για τα σκήπτρα του ταχύτερου μοντέλου παραγωγής στο 'Ring
Τι άλλαξε από την τελευταία φορά; Η γερμανική εταιρεία γνώριζε ότι οι συνθήκες στην προηγούμενη απόπειρα δεν ήταν οι βέλτιστες, αφού κάποια σημεία του οδοστρώματος ήταν νωπά. Τώρα, με το στεγνό Nordschleife να έχει 15 oC θερμοκρασία αέρα και 20 oC στην άσφαλτο, ήξεραν ότι έπρεπε να προσπαθήσουν ξανά.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Τι χρόνο κάνει η Lancia Delta Integrale στο Nürburgring; [video]
Ο αγωνιζόμενος στο DTM έβαλε όλη του τη μαεστρία και το αποτέλεσμα σοκάρει. Από ποια μοντέλα μπορεί να απειληθεί το ρεκόρ; Θα θέλαμε να δούμε μια προσπάθεια της Aston Martin Valkyrie, αλλά και της επερχόμενης McLaren W1. Κι ο διάδοχος της LaFerrari θα μπορούσε να αποτελέσει σοβαρό διεκδικητή.
Αποκλείουμε τη Red Bull RB17 επειδή προορίζεται μόνο για χρήση πίστας. Το ίδιο ισχύει και για τη Lotus Evija X, που έχει γυρίσει το Nürburgring στο 6'24”. Η Rimac με το Nevera δεν κατάφερε να πέσει κάτω από τα 7', μένει να δούμε τι χρόνο θα κάνει η ισχυρότερη κι ελαφρύτερη έκδοση R.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δείτε τη Mercedes-AMG One να κατακτά την Autobahn [video]
Είναι δύσκολο να φανταστεί κάποιος ένα μοντέλο παραγωγής που θα ξεπεράσει ποτέ το γενικό ρεκόρ που κατέγραψε η Porsche 919 Hybrid Evo το 2018, όταν ο οδηγός αγώνων Timo Bernhard γύρισε στο κολασμένο 5' 19” 546. Μια τιμητική διάκριση ανήκει και στο ηλεκτρικό Volkswagen ID.R που οδήγησε ο Romain Dumas, με επίδοση 6' 05”.