Η Ferrari SF90 Stradale μάς αποχαιρετά. Τα έφαγε τα ψωμιά της;
Η Ferrari ανακοίνωσε ότι έπαυσε την παραγωγή της SF90 Stradale. Ενώ ετοιμάζονται η Roma κι η 812.
Η γκάμα της Ferrari δεν ήταν ποτέ τόσο ολοκληρωμένη. Αλλά για να παραμείνει στην κορυφή των προτιμήσεων, χρειάζεται συνεχή ανανέωση. Τα νεότερα ανακοινωθέντα κάνουν λόγο για ολοκλήρωση της παραγωγής της SF90 Stradale.
Η Ferrari ενημέρωσε για την παύση της SF90 Stradale σε μια ανακοίνωση για τα αποτελέσματα των πωλήσεων του πρώτου 6μήνου του 2024. Αλλά δεν θα μείνει για καιρό χωρίς αντικαταστάτη. Το επόμενο μοντέλο βρίσκεται στο τελικό στάδιο δοκιμών. Αναφερόμαστε στη βασική έκδοση, αφού οι παραδόσεις της σκληροπυρηνικής XX ξεκίνησαν το δεύτερο 3μηνο του έτους και θα συνεχιστούν.
Όσο υπέροχη κι αν είναι η SF90 Stradale, κάποια στιγμή θα έφτανε η ώρα της
Η ιταλική μάρκα αναφέρει ότι οι παραδόσεις των Roma και 812 Competizione μειώθηκαν το δεύτερο 3μηνο του 2024 επειδή τα δύο κουπέ πλησιάζουν στο τέλος του κύκλου ζωής τους.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Μαύρη παραμονή Πρωτοχρονιάς, μια πανάκριβη Ferrari Roma έγινε σμπαράλια
Λεπτομέρειες σχετικά με τον αντικαταστάτη της Roma καλύπτονται από μυστήριο, αλλά η λογική λέει ότι η Roma Spider θα είναι διαθέσιμη για περισσότερο, καθώς μετράει λιγότερα από δύο χρόνια στην αγορά. Όσο για την 812 Competizione, τη θέση της στην γκάμα έχει ήδη πάρει η 12Cilindri.
Μέχρι και τον Ιούνιο, η Ferrari ταξινόμησε 3.228 αυτοκίνητα σε όλο τον κόσμο, σημειώνοντας αύξηση 2% σε σύγκριση με τους πρώτους έξι μήνες του 2023. Το μέλλον προμηνύεται λαμπρό, καθώς ο θρυλικός κατασκευαστής έχει αρκετές παραγγελίες για να παραμείνει απασχολημένος μέχρι το 2026. Η αύξηση οφείλεται μεταξύ άλλων και στην έντονη ζήτηση για τη νέα 12Cilindri.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ 3χρονος κάνει «ντόνατς» με μια Ferrari SF90 Stradale σαν επαγγελματίας
Σε αντίθεση με τη Lamborghini, όπου η Urus είναι η κινητήρια δύναμη πίσω από τις πωλήσεις ρεκόρ, η Ferrari έχει δεσμευτεί να μην γίνει μια μάρκα με επίκεντρο τα SUV και τα crossover. Υπενθυμίζουμε ότι η παραγωγή της Purosangue δεν μπορεί να ξεπερνά το 20% της συνολικής ετήσιας παραγωγής.
Πέρα από μια ευρεία γκάμα θερμικών κι επαναφορτιζόμενων υβριδικών μοντέλων, η Ferrari θα προσφέρει σύντομα κι ένα πλήρως ηλεκτρικό. Ανοίγοντας τα φτερά της και σε μια νέα αγορά.
Με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Ferrari, Benedetto Vigna, να το έχει οδηγήσει και να δηλώνει ότι «του άρεσε πολύ».