BYD, ανέβηκε στην τρίτη θέση των πωλήσεων παγκοσμίως τον Ιούλιο
Η BYD βρέθηκε στο βάθρο των πωλήσεων του Ιουλίου, πίσω μόνο από τη Volkswagen και την Toyota.
Παρότι δεν εκπροσωπείται σε μία από τις τρεις μεγαλύτερες αγορές παγκοσμίως, την αμερικανική, η BYD βρέθηκε 3η στον στίβο των παγκόσμιων πωλήσεων τον Ιούλιο που μας πέρασε. Την προσπέρασαν μόνο οι δύο κατασκευαστές που τα τελευταία χρόνια εναλλάσσονται στην πρώτη θέση: Η Volkswagen κι η Toyota.
Και να σκεφτεί κανείς ότι η BYD τώρα εξαπλώνεται στην ευρωπαϊκή ήπειρο, επίσης μία από τις τρεις μεγαλύτερες αγορές του πλανήτη. Στην πρώτη θέση βρέθηκε η Toyota με 651.200 ταξινομήσεις, στη δεύτερη η Volkswagen με 346.200 και πίσω τους οι Κινέζοι με 315.600. Η Tesla ήταν 13η, με 112.400 πωλήσεις παγκοσμίως τον περασμένο Ιούλιο. Περίπου τα 2/3 των πωλήσεων της BYD αφορούσε υβριδικά μοντέλα.
3η θέση στις παγκόσμιες πωλήσεις τον Ιούλιο. Άντε να δούμε πού θα τερματίσει τον Αύγουστο, που πούλησε ακόμα περισσότερο...
Πρέπει να έχουμε κατά νου ότι η BYD ξεκίνησε πιο μουδιασμένα τη φετινή χρονιά. Έτσι, παρά τον ισχυρό Ιούλιο και την 3η θέση, κατά το δεύτερο 3μηνο του έτους βρέθηκε στην 7η θέση. Όχι ότι κάτι τέτοιο δεν είναι αξιοσημείωτο, αφού ξεπέρασε παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες, όπως η Honda κι η Nissan.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: BYD Seal Excellence AWD, σε τροχιά κορυφής
Μήπως όμως ο Ιούλιος ήταν μια πρόσκαιρη αναλαμπή για την BYD; Κάθε άλλο, αναφέρει δημοσίευμα του CNBC. Τον Αύγουστο ταξινόμησε 370.854 αυτοκίνητα, 30% αύξηση σε σχέση με τον ίδιο μήνα το 2023. Τα ηλεκτρικά της μοντέλα αυξήθηκαν κατά 12%, αλλά το σοκαριστικό είναι το +48% των υβριδικών.
Αξίζει να αναφερθεί ότι εκτός από τη μηδενική εκπροσώπηση στη Βόρεια Αμερική και το πολύ πρόσφατο μπάσιμο στην Ευρωπαϊκή Ένωση, η κινεζική φίρμα δεν προσφέρει αμιγώς θερμικά μοντέλα βενζίνης ή πετρελαιοκίνητα. Που συνεχίζουν να σημειώνουν σημαντικές πωλήσεις σε ορισμένες αγορές του πλανήτη.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Γιατί η Toyota ζητά βοήθεια από την BYD και στα υβριδικά;
Ενώ από τις αρχές Ιουλίου υπόκειται και στους δασμούς που εφαρμόζουν οι ρυθμιστικές αρχές της ΕΕ στα κινεζικά ηλεκτρικά. Πρόσφατα μάλιστα αναθεωρήθηκαν ευνοώντας την Tesla, τη MINI και την CUPRA, αλλά ο δασμολογικός συντελεστής της BYD μειώθηκε ελάχιστα, από το 17,4% στο 17%.
Η γκάμα της εταιρείας στην ελληνική αγορά απαρτίζεται αποκλειστικά από ηλεκτρικά μοντέλα, με φθηνότερο το Dolphin. Χάρη σε μια νέα προωθητική ενέργεια του Oμίλου Σφακιανάκη, η τιμή του διαμορφώνεται κάτω από τις €20.000 μετά την επιδότηση.