Κινεζικό αντίγραφο του Honda e, το πρώτο EV της Firefly
Μπορεί η Honda να κατήργησε το e, αλλά αυτό δεν το εμπόδισε να εμπνεύσει το πρώτο μοντέλο της Firefly.
Θυμάσαι το Honda e; Ένα φουτουριστικό ηλεκτρικό πόλης, με πλαϊνούς καθρέπτες κάμερες και πάρα πολλές οθόνες στην καμπίνα του; Φαίνεται ότι επιστρέφει, αλλά αυτή τη φορά θα το φτιάχνει η Firefly.
H Firefly είναι η προσιτή υπό-μπράντα της Nio, η οποία στοχεύει στα πιο νοικοκυρεμένα πορτοφόλια. Είναι ό,τι η Dacia για τη Renault δηλαδή. Αλλά το νέο της μοντέλο δεν θα στερείται τεχνολογικών καινοτομιών. Δεν γνωρίζουμε ακόμα το όνομά του, αλλά παρατηρούμε ότι έχει παιχνιδιάρικη εμφάνιση, απαραίτητη προϋπόθεση αν θέλει να κλέψει αγοραστές από το BYD Dolphin και το Renault 5. Λόγω τιμής βέβαια, έχει κανονικούς καθρέπτες.
Χαμηλή τιμή δεν σημαίνει ότι περιορίζεται ο εξοπλισμός ή ότι θα έχει βαρετή εμφάνιση. Εφόσον μιλάμε για Κινέζους, βεβαίως βεβαίως...
Τη σχεδίασή του έχει επιμεληθεί ο διευθυντής σχεδιασμού Kris Tomasson. Έχει ενσωματώσει τριπλό μοτίβο στους μπροστινούς προβολείς και στα πίσω φώτα. «Όλα τα καλά πράγματα έρχονται σε 3άδες», δήλωσε ο Αμερικανός, πρώην BMW και Ford.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ετοιμάζεται το πρώτο μοντέλο της Firefly, προσιτό ευρύχωρο EV
Κατά τα άλλα, το Firefly έχει — όπως κι οι ανταγωνιστές του — κοντούς προβόλους κι ελαφρώς κεκλιμένη γραμμή οροφής για μεγιστοποίηση της αυτονομίας. Και βέβαια, αντλεί έμπνευση από το όνομα της μάρκας. Firefly σημαίνει πυγολαμπίδα κι ο Tomasson θεωρεί ότι «όπως η πυγολαμπίδα, έτσι και το Firefly είναι μικρό, ηλεκτρικό, σφύζει από ενέργεια και σε μαγεύει από την πρώτη στιγμή. Ειναι το θεμέλιο του σχεδιαστικού μας DNA».
Διαθέτει ένα τεράστιο frunk 92 lt, ένα από τα μεγαλύτερα που προσφέρονται από οποιοδήποτε ηλεκτρικό σε οποιαδήποτε κατηγορία. Υπερτερεί ακόμα και του Tesla Model 3. Επιπλέον, έχει λειτουργία αποστράγγισης που σημαίνει «ότι μπορείς να πας ακόμη και για ψάρεμα». Ανέφερε αστειευόμενος ο πρόεδρος της Nio, William Li.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ποιες μάρκες ετοιμάζεται να ανταγωνιστεί η Firefly της Nio;
Δεν γνωρίζουμε με ακρίβεια τη χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ, μόνο ότι μπορεί να φτάσει τα 1.250 lt με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα. Η Nio επιβεβαίωσε ότι το νέο μοντέλο έχει ακτίνα στροφής 4,7 m, ως ένα χαρακτηριστικό για να αναδείξει την εστίασή του στην ευελιξία και τη χρηστικότητα σε αστικό περιβάλλον. Αναμένουμε με ενδιαφέρον περισσότερες πληροφορίες για το χαριτωμένο EV.