Η Nio κατασκευάζει μπαταρίες 150 kWh ημί-στερέας κατάστασης

Η Nio κατασκευάζει μπαταρίες 150 kWh ημί-στερέας κατάστασης

Nio, το είπε και το έκανε: Η πρώτη μπαταρία ημί-στερέας κατάστασης 150 kWh είναι γεγονός.

Nio

H Nio απασχολεί διαρκώς την ειδησεογραφία, αφού βρίσκεται στην πρωτοπορία της τεχνολογίας. Την περασμένη εβδομάδα, είχαμε αναγγείλει το ΕΤ9 Thunder, το πρώτο ηλεκτρικό 900V, το οποίο γεμίζει 250+ km σε 5'.

Σήμερα, ανακοινώνουμε ότι κατασκευάστηκε το πρώτο πακέτο μπαταριών ημί-στερέας κατάστασης μαζικής παραγωγής, με χωρητικότητα 150 kWh. Η Nio υπόσχεται ότι προσφέρει ενεργειακή πυκνότητα 260 Wh ανά kg κι αυτονομία που φτάνει έως τα 1.055 km!

Τετραψήφια αυτονομία σε ηλεκτρικό αυτοκίνητο; «Κανένα πρόβλημα», λέει η Nio. Και μάλιστα θα την αλλάζεις σε πέντε λεπτά

Η Nio ιδρύθηκε το 2014. Επί του παρόντος, τα μοντέλα της προσφέρονται κυρίως με δύο επιλογές μπαταρίας: 75 kWh και 100 kWh.

Nio

Οι πελάτες μπορούν επίσης να αγοράσουν το EV χωρίς μπαταρία επιλέγοντας να τη νοικιάζουν, σε μια υπηρεσία με μηνιαία πληρωμή. Σε αυτή την περίπτωση, μπορούν να την ανταλλάξουν με μία φορτισμένη μέσα σε πέντε λεπτά, σε κάποιον κατάλληλο σταθμό.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Το μεγάλο μυστικό για το στήσιμο των Nio βρίσκεται στο Oxfordshire της Αγγλίας

Σύντομα, τα οχήματα με την επωνυμία Nio θα καρπωθούν μίας ακόμη επιλογή μπαταρίας για μακρινά ταξίδια, η οποία προσφέρει χωρητικότητα 150 kWh. Θα είναι διαθέσιμη μόνο μέσω συνδρομής κι όχι στα μοντέλα που είναι για αγορά, ώστε να χρησιμοποιείται μόνο όταν υπάρχει πραγματική ανάγκη για κάλυψη πολύ μεγάλης απόστασης. Πολύ σωστό περιβαλλοντικά.

Nio

Τον περασμένο Δεκέμβριο, ο William Li, ιδρυτής της Nio, οδήγησε ένα δοκιμαστικό ET7 Ultra Long Range, εξοπλισμένο με μια πρωτότυπη 150άρα μπαταρία. Διένυσε 1.044 km με μία μόνο φόρτιση με 3% χωρητικότητα μπαταρίας να απομένει.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Nio ET7 Ultra Long Range, 150 kWh και 1.000+ km αυτονομία

Κατά τη διάρκεια της δοκιμαστικής εκδήλωσης, ο William Li δήλωσε ότι αυτή η μπαταρία είχε δοκιμαστεί προηγουμένως σε μια διαδρομή από το Kunming στο Beihai, διανύοντας 1.145 km με μία φόρτιση. Αριθμό ρεκόρ για ηλεκτρικό όχημα μαζικής παραγωγής.

Nio

Σύμφωνα με την κινεζική εταιρεία, το σύστημα ψύξης των μπαταριών είναι έξι φορές ισχυρότερο σε σύγκριση με τις συνηθισμένες μπαταρίες. Το δε βάρος είναι προσεγμένα χαμηλό στα 676 kg, μόλις 20 kg περισσότερο από το πακέτο μπαταριών 100 kWh του Nio. Για σύγκριση, η μπαταρία LFP των 135,5 kWh της BYD ζυγίζει 903 kg. 

Από τη στιγμή που ξεκίνησε η κατασκευή των μπαταριών, θα είναι διαθέσιμες στους σταθμούς ανταλλαγής των μπαταριών της Nio σε λίγους μήνες. Αρχικά μόνο στην κινεζική αγορά κι ευελπιστούμε να τις δούμε μελλοντικά και σε δυτικές αγορές.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube