Η Mercedes-Benz EQS αποκτά αυτονομία 820+ km
H Mercedes-Benz EQS φρεσκάρεται αισθητικά κι αποκτά μπαταρία τέρας με χωρητικότητα 118 kWh.
H ηλεκτρική λιμουζίνα Mercedes-Benz EQS απέκτησε επιπλέον 82 km αυτονομίας και μια νέα σχεδίαση στο μπροστινό μέρος, που απηχεί τη μάσκα κατατεθέν της γερμανικής εταιρείας.
Στο εσωτερικό, όσοι επιλέξουν τη Mercedes-Benz EQS θα απολαύσουν πιο πολυτελή πίσω καθισμάτων, μηχανολογικές αναβαθμίσεις, ενώ η υπεροθόνη MBUX θα περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό.
Με περισσότερα από 820 km αυτονομίας, η EQS υπόσχεται ότι θα ξεχάσετε γρήγορα την S-Class
Οι βελτιώσεις αναμένεται να περάσουν και στα μικρότερα ηλεκτρικά μοντέλα EQE, EQE SUV κι EQS SUV, τα οποία μοιράζονται την ίδια ηλεκτρική πλατφόρμα EVA2.
Η μπαταρία των 108,4 kWh έχει αντικατασταθεί από μια νέα μονάδα 118 kWh με αναθεωρημένες κυψέλες και χημεία, ενώ η αντλία θερμότητας είναι πλέον στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ H Brabus βελτιώνει την Mercedes-Benz EQS στην... αυτονομία
Τα μοντέλα με τετρακίνηση μπορούν να αποσυνδέουν τον μπροστινό κινητήρα όταν δεν απαιτείται, ενώ η επιβράδυνση της ανάκτησης ενέργειας έχει διπλασιαστεί σε ισχύ. Ως αποτέλεσμα, η αυτονομία της Mercedes-Benz EQS έχει αυξηθεί σημαντικά: Η EQS 450 4Matic προσφέρει τώρα 798 από 716 km, ενώ η μονοκινητήρια 450+ φτάνει τα 822 km.
Κι όμως, η Στουτγάρδη κι ο επικεφαλής project manager της πλατφόρμας Holger Enzmann περιέγραφουν τις αλλαγές ως «ενδιάμεση αναβάθμιση πριν από το πλήρες facelift».
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Mercedes-Benz EQS 580 4MATIC
Παράξενο, γιατί πέρα από τις EV βελτιώσεις, έχουμε και στιλιστικές παρεμβάσεις. Η πιο αξιοσημείωτη αλλαγή είναι η προσπάθεια να ομοιάσει με τη S-Class στη μάσκα. Η EQS μιμείται τη «θερμική» αδερφή της, με το αστέρι να ξεχωρίζει πλέον όρθιο στο καπό. Στην πρώτη γενιά, το χαρακτηριστικό σήμα δεν προεξείχε, προφανώς για λόγους αεροδυναμικής. Τώρα, με τη θηριώδη μπαταρία, επιτρέπονται τέτοιες ατασθαλίες.
Στις υπόλοιπες μηχανικές βελτιώσεις, αξίζει να αναφέρουμε ότι λόγω της πιο έντονης ανάκτησης, η Mercedes-Benz θεώρησε ορθά ότι τα δισκόφρενα θα χρησιμοποιούνται λιγότερο. Εισήγαγε λοιπόν μια νέα λειτουργία, όπου ανά κάποια διαστήματα, τα τακάκια θα ενεργοποιούνται για να καθαρίζουν τους δίσκους.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η Mercedes-Benz EQS πρωταθλήτρια σε αμερικανική έρευνα
Εν τω μεταξύ, τόσο η λιμουζίνα EQS, όσο κι η αντίστοιχη EQE, αυξάνουν την ικανότητα ρυμούλκησης από τα 750 στα 1.700 kg, όσο δηλαδή προσφέρουν κι οι SUV εκδόσεις.
Στο εσωτερικό, τα πίσω καθίσματα ξαπλώνουν έως και 36 μοίρες ή 38 αν επιλέξετε το προαιρετικό πακέτο Rear Comfort Plus. Περιλαμβάνει επίσης θέρμανση λαιμού και ώμων κι επιτρέπει στο κάθισμα του συνοδηγού να αναδιπλώνεται προς τα εμπρός. Για τις στιγμές που θα αφήνετε την οδήγηση στον σοφέρ.