Η ηλεκτρική Mercedes-Benz EQG θα είναι πραγματική G-Class

Η ηλεκτρική Mercedes-Benz EQG θα είναι πραγματική G-Class

Η ηλεκτρική G-Class θα κάνει το ντεμπούτο της το επόμενο έτος με αεροδυναμικά βελτιστοποιημένη τη διαχρονική της σχεδίαση.

Mercedes-Benz EQG

Η Mercedes-Benz EQG πλησιάζει πιο κοντά στην επίσημη παρουσίασή της καθώς η γερμανική εταιρεία δημοσίευσε νέες φωτογραφίες του ηλεκτρικού off-roader κι άφησε να εννοηθεί ότι δεν αργεί η στιγμή του παγκόσμιου λανσαρίσματος.

Ενώ η αυτοκινητοβιομηχανία κρατά κρυφές τις λεπτομέρειες και τα τεχνικά χαρακτηριστικά, αρκείται στο να την περιγράψει ως «πραγματική G-Class», η οποία καταφέρνει να συνδυάζει «τα καλύτερα όλων των κόσμων». Υπονοώντας ότι παντρεύει άριστα κι ισορροπεί ιδανικά ανάμεσα στην ασφάλτινη απόδοση και την εκτός δρόμου ικανότητα.

Άψογη εντός δρόμου, ακαταμάχητη εκτός. Με τέσσερις ηλεκτροκινητήρες, η Mercedes-Benz EQG θα κάνει τη γη να τρέμει στο πέρασμά της. Αθόρυβα...

Η Mercedes-Benz συνέχισε λέγοντας ότι το πετυχαίνει συνδυάζοντας «εκλεπτυσμένη προσέγγιση και προηγμένη ηλεκτρική τεχνολογία».

Mercedes-Benz EQG

Η προεπισκόπηση του μοντέλου έγινε με την πρωτότυπη EQG κι αισθητικά δε διαφοροποιείται σημαντικά από το θερμικό μοντέλο, το οποίο επίσης ανανεώνεται. Τούτου λεχθέντος, υπάρχουν μερικές λεπτομέρειες που αλλάζουν όταν πρόκειται για το EV παράγωγο.

Η μεγαλύτερη είναι η τετράγωνη θήκη για τη ρεζέρβα, η οποία προφανώς δεν χωράει ελαστικό, αλλά πρόκειται για εξωτερικό κουτί που κλειδώνει. Ακριβώς όπως και στο πρωτότυπο.

Mercedes-Benz EQG

Όπως στα περισσότερα ηλεκτρικά, η μάσκα είναι αναμενόμενα κλειστή, ενώ κι οι ζάντες έχουν διαφορετική σχεδίαση, που εστιάζει στην αεροδυναμική απόδοση χωρίς να παραγκωνίζει την καλαισθησία.

Προηγούμενες κατασκοπευτικές φωτογραφίες έδειξαν ότι το εσωτερικό θα είναι ελαφρώς διαφορετικό από το σημερινό μοντέλο, καθώς θα υιοθετήσει νέο τιμόνι κι ανανεωμένη κεντρική κονσόλα με διαφορετικούς διακόπτες. Μένει να δούμε αν αυτές οι αλλαγές θα περιοριστούν στην ηλεκτρική EQG ή θα περάσουν και στη facelift G-Class.

Σίγουρα πάντως το κουμπί G-Turn θα είναι μοναδικό για το EV μοντέλο και θα του επιτρέπει να εκτελεί επιτόπιες στροφές γύρω από τον εαυτό του.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμές στην Πράσινη Κόλαση για την Mercedes-Benz EQG

Αν πιστέψουμε όσα λέγονται, η EQG αναμένεται να έχει τέσσερα ηλεκτρομοτέρ με «τεράστια ισχύ και πλήρη παραμετροποίηση», απογειώνοντας τις εντός κι εκτός δρόμου δυνατότητές της.

Mercedes-Benz EQG

Αναμένουμε επίσης νέα τεχνολογία μπαταριών. Με ανόδιο σιλικόνης σε συνδυασμό με διάφορες χημικές αναθεωρήσεις στα κελιά της, υπόσχεται 20-40% υψηλότερη ενεργειακή πυκνότητα σε σχέση με τους συσσωρευτές που χρησιμοποιεί η σημερινή γκάμα των μοντέλων EQ.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube