GP Ιαπωνίας, πρώτη φετινή νίκη για τον Max Verstappen

GP Ιαπωνίας, πρώτη φετινή νίκη για τον Max Verstappen

Μετά την εντυπωσιακή pole position του Σαββάτου, ο Max Verstappen ήταν ο απόλυτος κυρίαρχος στην πίστα της Suzuka, πανηγυρίζοντας τη νίκη στο GP Ιαπωνίας. Δεύτερος ο Norris, τρίτος ο Piastri. Έγραψε Ιστορία ο Antonelli με δύο ρεκόρ.

GP Ιαπώνιας Verstappen

Χρειάστηκε να περάσουν τρεις αγώνες για να δούμε τον Verstappen στο πρώτο σκαλί του βάθρου. Με τον τετράκις παγκόσμιο πρωταθλητή να επιβεβαιώνει για άλλη μια φορά την μοναδική του ικανότητα να παίρνει το… 101% του μονοθεσίου. Norris και Piastri συμπλήρωσαν το βάθρο στο GP Ιαπωνίας. 

Αν οι εκτιμήσεις έκαναν λόγο για βρόχινο αγώνα, η πίστα της Suzuka έμεινε στεγνή και η εκκίνηση δεν επιφύλασσε μεγάλες συγκινήσεις. Με τον Verstappen να φεύγει άψογα παραμένοντας πρώτος χωρίς δυσκολία.

Στο πρώτο κομμάτι του αγώνα η πρώτη δεκάδα παρέμεινε σχεδόν αμετάβλητη, με εξαίρεση το προσπέρασμα του Hamilton στον Hadjar στον έκτο γύρο για την έβδομη θέση. Στην κορυφή, ο Verstappen παρέμενε μπροστά από τις McLaren, με σχετικά μικρή διαφορά, ελέγχοντας όμως απόλυτα την κατάσταση.

Μπορεί οι διαφορές να ήταν μικρές αλλά το GP Ιαπωνίας δεν είχε δράμα. Με τον Verstappen να τερματίζει πρώτος μπροστα από τις δύο McLaren

GP Ιαπωνίας-Verstappen

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ GP Σανγκάης, περίπατος για McLaren και Piastri

Τα προσπεράσματα έρχονταν με το κιάλι (η Suzuka άλλωστε ποτέ δεν τα ευνοούσε) και μέχρι τον 20ο γύρο βλέπαμε έναν μάλλον ανιαρό αγώνα. Σε εκείνο το σημείο άνοιξε ο χορός των pit-stop, με τον Russell να περνά από την μέση στη σκληρή γόμα.

Στον ακριβώς επόμενο γύρο, η McLaren έπαιξε το χαρτί του αιφνιδιασμού, τραβώντας στα pits τον Piastri. Η Red Bull απάντησε άμεσα, με τον Verstappen να μπαίνει στον 22ο γύρο, μαζί με τον Norris. Κι εκεί έμελλε να δούμε την μεγαλύτερη μάχη του αγώνα.

Ο Verstappen βγήκε οριακά μπροστά από τον Norris, με τον Βρετανό να μένει δεξιά, προσπαθώντας να τον περάσει στην έξοδο του pit-lane. Πρακτικά αδύνατο όμως σε εκείνο το σημείο, με τον πιλότο της McLaren να αναγκάζεται τελικά να πατήσει γρασίδι.

 

 

Σε εκείνο το σημείο γράφτηκε Ιστορία, με τον Antonelli να οδηγεί την κούρσα και να γίνεται ο νεότερος πιλότος που βρέθηκε -έστω και προσωρινά- στην πρώτη θέση. Στον 32ο γύρο μπήκε κι αυτός στα pits βάζοντας τη σκληρή γόμα. Καταφέρνοντας να βρεθεί μπροστά από τον Hamilton στην 6η θέση. Ανοίγοντας και μια σεβαστή διαφορά, μιας και μετά την έξοδο από τα pits, ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής έριξε τη διαφορά ακόμα και κάτω από το δευτερόλεπτο.

Η κατάσταση στην κορυφή παρέμενε αμετάβλητη, και παρά το γεγονός ότι δεν είχαμε προσπεράσματα, οι διαφορές ήταν τέτοιες που έστω κι ένα μικρό λάθος θα άλλαζε τα πάντα. Ο Verstappen ήταν 1,5” μπροστά από τον Norris, ο οποίος όμως ανησυχούσε περισσότερο για τον Piastri που βρέθηκε εντός ζώνης DRS μπαίνοντας στο τελευταίο κομμάτι του αγώνα.

GP Ιαπωνίας-Verstappen

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η RedBull προωθεί τον Tsunoda με τις ευλογίες της Honda

Ο Ολλανδός πρωταθλητής ήταν αλάνθαστος και κατάφερε να διατηρεί τη διαφορά σταθερή, χωρίς να κινδυνεύσει καθόλου. Μάλιστα, έγινε ο πρώτος πιλότος που καταφέρνει να κερδίσει στην Suzuka για τέσσερις συνεχόμενες φορές. Πίσω του, ο Norris είχε μάλλον περισσότερο τον νου του στον teammate του, διατηρώντας τη δεύτερη θέση, με τον Piastri να μένει τρίτος.

Leclerc, Russell, Antonelli (ο νεότερος οδηγός που κάνει ταχύτερο γύρο), Hamilton, Hadjar, Albon και Bearman συμπλήρωσαν την πρώτη δεκάδα του GP Ιαπωνίας. Επόμενος αγώνας το τριήμερο 11-13 Απριλίου στην πίστα του Μπαχρέιν.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube