GP Αζερμπαϊτζάν, FP2: Ricciardo, μπροστά από τον Raikkonen
Οι Red Bull παρέμειναν στο προσκήνιο, ενώ ο Kimi Raikkonen βρήκε το στήσιμο που του διέφευγε στην FP1.
O Daniel Ricciardo με τη Red Bull ήταν ο ταχύτερος τη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών στο Baku, αλλά μόλις 0,069” μπροστά από τον Kimi Raikkonen με τη Ferrari.
O Αυστραλός της Red Bull ανέβηκε στην πρώτη θέση του πίνακα λίγο μετά το δεκάλεπτο, με τον πρώτο του γρήγορο γύρο με τα λάστιχα supersoft. Στη συνέχεια βελτίωσε σε 1’ 43” 512 για να παραμείνει επικεφαλής μέχρι όλοι να φορέσουν τα πιο μαλακά ultrasoft για να κάνουν προσομοίωση κατατακτηρίων.
Καθώς οι άλλοι προσπαθούσαν να μην υπερθερμάνουν τα πίσω ελαστικά τους με την ultrasoft γόμα, ο Ricciardo ήταν ακόμα ο ταχύτερος πριν βγει για τη δική του προσομοίωση, αν και ο Valtteri Bottas τον είχε πλησιάσει στα 0,058”.
O Ricciardo τότε έκανε τρεις γρήγορους γύρους με τα ultrasoft, αφήνοντας μεταξύ τους τα λάστιχα να κρυώσουν. Βελτίωσε αρχικά την επίδοσή του στο 1’ 43” 017, μετά στο 1’ 42” 816, πριν γράψει το τελικό 1’ 42” 795.
Η επίδοση αυτή ήταν αρκετή για να τον κρατήσει πρώτο, αν και ο Raikkonen τον πλησίασε φορώντας κι αυτός τα ultrasoft λάστιχα.
Ο Max Verstappen, που είχε βγει στην FP1 και είχε χτυπήσει στις μπαριέρες, έξυσε τον τοίχο και στην FP2, αλλά επιβίωσε για να γράψει τον 3ο χρόνο, 0,116” από την κορυφή. Στην πρώτη προσπάθεια, ο Ολλανδός την είχε πάλι γλιτώσει αφού μπλόκαρε τα φρένα και βγήκε στην έξοδο διαφυγής της Στροφής 3.
Ο Bottas υποβιβάστηκε τελικά στην 4η θέση, 0,775” από τον Ricciardo και μόνο 0,033” μπροστά από τον Lewis Hamilton.
O Hamilton σημείωσε τον καλύτερο χρόνο του, 1’ 43” 603, με τη δεύτερη προσπάθεια με ultrasoft. Στη συνέχεια ήταν δύο φορές ο ταχύτερος στον πρώτο τομέα της πίστας, αλλά δεν ολοκλήρωσε τους γύρους αφού μπλοκάρισε κι άνοιξε τη γραμμή του. Παρέμεινε πάντως ο ταχύτερος όλων στο πρώτο sector.
Ο Fernando Alonso (McLaren) ήταν από τους τελευταίους που έκαναν γρήγορο γύρο με τα ultrasoft, αλλά αυτός ήταν αρκετός μόνο για την “best of the rest” 6η θέση, 0,905” από την κορυφή αν και μόλις ένα δέκατο πίσω από τον Hamilton.
Τον Ισπανό ακολούθησαν ο Esteban Ocon (Force India), o Carlos Sainz (Renault) και ο Kevin Magnussen (Haas).
O Nico Hulkenberg ήταν 10ος με την άλλη Renault, αφού άλλαξε το «σανίδι» στην κοιλιά του μονοθεσίου μετά την πρώτη του προσπάθεια. Ύστερα ο Γερμανός παραπονέθηκε για πιθανό πρόβλημα στα φρένα, αλλά η ομάδα του είπε στον ασύρματο ότι δεν έβλεπε να υπάρχει κάποιο θέμα.
Ο Sebastian Vettel είχε μια δύσκολη περίοδο δοκιμών, καταλήγοντας στην 11η θέση, 1,332” μακριά από τον πρώτο, αφού βγήκε κάμποσες φορές στις εξόδους διαφυγής μετά από δυσκολίες στο φρενάρισμα. Στη δεύτερή του προσπάθεια έκανε προσωπικό καλύτερο χρόνο στο δεύτερο και τον τρίτο τομέα χρονομέτρησης, αλλά ήταν πολύ αργός στον πρώτο οπότε δεν βελτίωσε την αρχική του επίδοση.
Ο Vettel ήταν μόλις μπροστά από τον Sergio Perez (Force India), που έκανε κι αυτός μια επίσκεψη στην έξοδο διαφυγής της Στροφής 3. Τον ακολούθησαν στον πίνακα ο Romain Grosjean (Haas) και ο Lance Stroll (Williams).
O Charles Leclerc (Sauber), που είχε μια μικροέξοδο στη Στροφή 1, ήταν τελικά 16ος, μπροστά από τον Sergey Sirotkin (Williams), ενώ ο team-mate του Μονεγάσκου στη Sauber, o Marcus Ericsson, ήταν ο πιο αργός απ’ όλους αφού αντιμετώπισε πρόβλημα με το κιβώτιο στον 9ο μόλις γύρο του.
ΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΩΝ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΔΟΚΙΜΩΝ ΣΤΟ BAKU:
Θ. | Οδηγός | Σασί | Κινητ. | Γύροι | Χρόνος | Διαφ. |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | Daniel Ricciardo | Red Bull | TAG | 35 | 1'42.795 | - |
2 | Kimi Raikkonen | Ferrari | Ferrari | 33 | 1'42.864 | 0.069 |
3 | Max Verstappen | Red Bull | TAG | 27 | 1'42.911 | 0.116 |
4 | Valtteri Bottas | Mercedes | Mercedes | 25 | 1'43.570 | 0.775 |
5 | Lewis Hamilton | Mercedes | Mercedes | 31 | 1'43.603 | 0.808 |
6 | Fernando Alonso | McLaren | Renault | 34 | 1'43.700 | 0.905 |
7 | Esteban Ocon | Force India | Mercedes | 30 | 1'43.814 | 1.019 |
8 | Carlos Sainz. | Renault | Renault | 36 | 1'43.834 | 1.039 |
9 | Kevin Magnussen | Haas | Ferrari | 29 | 1'43.977 | 1.182 |
10 | Nico Hulkenberg | Renault | Renault | 33 | 1'44.091 | 1.296 |
11 | Sebastian Vettel | Ferrari | Ferrari | 38 | 1'44.127 | 1.332 |
12 | Sergio Perez | Force India | Mercedes | 31 | 1'44.142 | 1.347 |
13 | Romain Grosjean | Haas | Ferrari | 27 | 1'44.425 | 1.630 |
14 | Lance Stroll | Williams | Mercedes | 31 | 1'44.459 | 1.664 |
15 | Pierre Gasly | Toro Rosso | Honda | 39 | 1'44.712 | 1.917 |
16 | Charles Leclerc | Sauber | Ferrari | 30 | 1'44.940 | 2.145 |
17 | Sergey Sirotkin | Williams | Mercedes | 33 | 1'45.007 | 2.212 |
18 | Brendon Hartley | Toro Rosso | Honda | 36 | 1'45.051 | 2.256 |
19 | Stoffel Vandoorne | McLaren | Renault | 29 | 1'45.288 | 2.493 |
20 | Marcus Ericsson | Sauber | Ferrari | 9 | 1'46.042 | 3.247 |