Φρένο της Bentley στην ηλεκτροκίνηση, αναβολή και βλέπουμε
Στη θέση της θα παρουσιαστούν επαναφορτιζόμενα V8 υβριδικά σύνολα.
Η Bentley δεν θα παρουσιάσει το πρώτο της ηλεκτρικό μοντέλο το 2026, όπως είχε αρχικά προγραμματιστεί. Ταυτόχρονα, ο πλήρης εξηλεκτρισμός της θα πάρει τουλάχιστον 3ετή παράταση.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Bentley, Adrian Hallmark, δήλωσε ότι το πρώτο EV του Crewe έχει καθυστερήσει λόγω τεχνικών προβλημάτων λογισμικού κι άλλων ζητημάτων «σχετικά με την πλατφόρμα».
Τρία χρόνια πίσω και το ξανασυζητάμε για αμιγώς ηλεκτρική γκάμα, λέει η Bentley
Η Bentley έχει θέσει ως αδιαμφισβήτητους στόχους τα τουλάχιστον 600 km αυτονομίας και την τεχνολογία ημιαυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2+.
Το προβληματικό λογισμικό της CARIAD, εταιρείας λογισμικού του ομίλου, φέρει το μεγαλύτερο μέρος της ευθύνης για την καθυστέρηση των νέων ηλεκτρικών μοντέλων του ομίλου. Ήταν μάλιστα ένας σημαντικός παράγοντας που εκθρόνισε τον Αυστριακό Herbert Diess από την πρωτοκαθεδρία της VW πριν ενάμιση χρόνο.
Και πόση θα είναι η καθυστέρηση; Αντί να λανσάρει το πρώτο της EV το 2025, η Bentley σχεδιάζει τώρα να το αποκαλύψει επίσημα στα τέλη του 2026. Οι παραδόσεις θα ξεκινήσουν το 2027.
Ως μέρος του πλάνου Beyond100, η Bentley είχε σχεδιάσει να εξηλεκτρίσει αρχικά ολόκληρη την γκάμα της με επαναφορτιζόμενα υβριδικά κι αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα. Εγκαταλείποντας οριστικά τους κινητήρες εσωτερικής καύσης μέχρι το 2030. Αυτό δεν θα συμβεί παρά αργότερα.
«Λόγω της καθυστέρησης του πρώτου BEV και λόγω όλων των αλλαγών γύρω μας, επενδύουμε περισσότερο στα υβριδικά», δήλωσε ο Hallmark. Η Flying Spur κι η Continental GT θα αποκτήσουν πριζάτες εκδόσεις το καλοκαίρι που μας έρχεται.
«Περιμέναμε μια πτώση των υβριδικών το 2028, το 2029 και το 2030, αλλά τώρα υπολογίζουμε ότι η ζήτηση θα παραμείνει ισχυρή», συμπλήρωσε, προσθέτοντας ότι «θα υπάρξει 3ετής αναβολή».
Αυτό σημαίνει ότι η ημερομηνία του πλήρους εξηλεκτρισμού έχει μετατεθεί πλέον στο 2033 και μένει να δούμε αν θα υπάρξει περαιτέρω παράταση στο μέλλον.
Αναμένουμε ότι το νέο ηλεκτρικό μοντέλο θα κατασκευαστεί στο Crewe και θα βασίζεται στη νέα πλατφόρμα Premium Performance Electric (PPE) του ομίλου Volkswagen. Έχει αναπτυχθεί από κοινού από την Audi –τη μητρική εταιρεία της Bentley– και την Porsche.
Καθυστερήσεις στην PPE συνετέλεσαν ώστε να αργοπορήσει τόσο η κυκλοφορία της νέας Porsche Macan Electric, όσο και του Audi Q6 E-tron.