Το FIAT Multipla επιστρέφει ως πανέμορφο ηλεκτρικό;
Θεωρήθηκε ως ένα από τα πιο περίεργα -αν όχι κακάσχημα- σχήματα όλων των εποχών. Τώρα το FIAT Multipla επιστρέφει και κανείς δεν θα το κατηγορήσει ότι δεν είναι όμορφο.
Ποιος μπορεί να ξεχάσει το FIAT Multipla; Το 6θέσιο πολυμορφικό κατάφερε να ταιριάξει τη φουτουριστική σχεδίαση με κορυφαία πρακτικότητα και περιορισμένο μήκος. Τώρα απειλεί να επιστρέψει στην ηλεκτρική εποχή.
Κάποιοι θεωρούν ότι το FIAT Multipla ήταν μπροστά από την εποχή του, συμπεριλαμβανομένου του σχεδιαστή Marco Maltese.
Κάποτε λοιδορήθηκε ως ένα από τα πιο άσχημα μοντέλα όλων των εποχών. Τώρα, το FIAT Multipla επιστρέφει ως ηλεκτρικό και μάλιστα όμορφο
Άντλησε έμπνευση από το κλασικό πλέον μοντέλο κι αναδημιούργησε ψηφιακά μια σύγχρονη ηλεκτρική εκδοχή του, υιοθετώντας τα σχεδιαστικά του στοιχεία.
Από πολλές απόψεις, το ψηφιακό «Re.Multipla» θυμίζει την αναβίωση του Twingo από τη Renault, πυροδοτώντας πιθανώς μια τάση των αυτοκινητοβιομηχανιών να επαναφέρουν τα εμβληματικά μοντέλα της δεκαετίας του '90.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ FIAT 600 Multipla 1956-1965, ανατρέποντας τις φόρμες [videos]
Όπως κι η Renault, ο Maltese παρέμεινε πιστός στον αυθεντικό σχεδιασμό του FIAT Multipla από τον Roberto Giolito, προσφατώς σε εκμοντερνισμένη μορφή.
Με την πρώτη ματιά, καταλαβαίνεις αμέσως ότι πρόκειται για αναβίωση του ιταλικού μοντέλου, το οποίο κατασκευάστηκε από το 1998 έως το 2010 - αν και συνέχισε στην Κίνα μέχρι το 2013.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Τα FIAT 600 και Multipla επιστρέφουν ως crossover
Οι 3άκτινες ζάντες χαρίζουν πιο σπορ υπόσταση στο «Re.Multipla», ενώ συνάδουν και με τις επιταγές των ηλεκτρικών οχημάτων για χαμηλότερη αεροδυναμική σχεδίαση.
Αν κι ο σχεδιαστής δεν παρείχε αποδόσεις του εσωτερικού, είναι προφανές πρόθεσή του ήταν να διατηρηθεί η ασυνήθιστη διάταξη δύο σειρών καθισμάτων με έξι θέσεις, που χαρακτηρίζει το πρώτο FIAT Multipla. Μία λύση που συνδυάζει το μικρότερο μήκος με περισσότερες των πέντε θέσεων. Μόνο το Honda FR-V αντέγραψε την ιδιαίτερη χωροταξία.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ FIAT Multipla by Zotye, η δεύτερη καριέρα του στην Κίνα
Αυτή η διάταξη μεγιστοποιεί την ευρυχωρία που προσφέρει το γενναιόδωρο πλάτος και το κυβιστικό σχήμα του ιταλικού πολυμορφικού.
Καθώς πρόκειται για καθαρά σχεδιαστική μελέτη, ο Maltese δεν εμβάθυνε σε λεπτομέρειες σχετικά με τα μηχανικά μέρη. Ωστόσο, οραματίστηκε το ιταλικό μοντέλο ως ηλεκτροκίνητο.
Εκτός από τα περιβαλλοντικά οφέλη, η ηλεκτρική πρόωση θα μπορούσε να προσφέρει στο «Re.Multipla» πολύ καλύτερες επιδόσεις από τον εργοστασιακό βενζινοκινητήρα των 1,6 lt.