Ferrari: «Είμαστε πιο αργοί από τη Mercedes και τη Red Bull»
Το παραδέχτηκε ο ίδιος ο επικεφαλής της ομάδας, Mattia Binotto, ενώ οι πρώτες χειμερινές δοκιμές εξέλιξης πλησιάζουν προς το τέλος τους…
Αντίθετα απ’ ό,τι πέρσι, η Ferrari ήταν στην αφάνεια από την περασμένη Τετάρτη, την πρώτη μέρα των τριήμερων δοκιμών στην πίστα της Βαρκελώνης. Ο Charles Leclerc έκανε μόλις τον 8ο χρόνο, καθαρά πίσω από τη Mercedes –που ήταν η ταχύτερη με τον Lewis Hamilton– αλλά κι από τη Red Bull.
Χθες Πέμπτη, δεύτερη μέρα των δοκιμών, ο Sebastian Vettel ήταν 0,2” πιο γρήγορος από τον Hamilton, αλλά και πάλι πιο αργός από τον Alex Albon με τη Red Bull. Και σήμερα, τα πράγματα είναι –μέχρι στιγμής– ακόμη χειρότερα, αφού ο κινητήρας του Vettel έσπασε το πρωί και ο Γερμανός ήταν 9ος στους 10 στον πίνακα των χρόνων πριν τη διακοπή για φαγητό, ενώ ο Valtteri Bottas με τη Mercedes έκανε ρεκόρ χειμερινών δοκιμών…
Ο Leclerc είχε δηλώσει αρχικά ότι η Ferrari δεν κυνηγούσε φέτος χρόνους για να μην απογοητεύσει στον πρώτο αγώνα της σεζόν, στη Μελβούρνη, όπως είχε γίνει πέρσι. Όμως ο επικεφαλής της Scuderia, o Mattia Binotto, δήλωσε πριν λίγο ότι «δεν είναι τόσο αισιόδοξος όσο πέρσι» διότι «οι άλλοι είναι ταχύτεροι από εμάς προς το παρόν».
«Πόσο πιο γρήγοροι, είναι πολύ δύσκολο να το εκτιμήσω. Θα εξετάσουμε όλα τα δεδομένα τις επόμενες μέρες, αλλά δεν νομίζω πως είμαστε τόσο γρήγοροι όσο αυτοί, αυτή τη στιγμή», παραδέχτηκε ο Binotto. «Ανησυχούμε; Σίγουρα ναι, όταν δεν είμαστε όσο γρήγοροι θα θέλαμε. Αλλά νομίζω πως είναι πολύ νωρίς για να ορίσουμε και να καταλάβουμε [πού υστερούμε].
!function(v,t,o){var a=t.createElement("script");a.src="https://ad.vidverto.io/vidverto/js/aries/v1/invocation.js",a.setAttribute("fetchpriority","high");var r=v.top;r.document.head.appendChild(a),v.self!==v.top&&(v.frameElement.style.cssText="width:0px!important;height:0px!important;"),r.aries=r.aries||{},r.aries.v1=r.aries.v1||{commands:[]};var c=r.aries.v1;c.commands.push((function(){var d=document.getElementById("_vidverto-f6311fd2aca83265117f4799df7db209");d.setAttribute("id",(d.getAttribute("id")+(new Date()).getTime()));var t=v.frameElement||d;c.mount("10694",t,{width:720,height:405})}))}(window,document);«Έτσι, οι τρεις μέρες για μας ήταν πολύ σημαντικές επειδή τουλάχιστον συλλέξαμε όλα τα δεδομένα ώστε τώρα να έχουμε μια καθαρή εικόνα και καλύτερη κατανόηση.
«Αυτό που θα είναι ακόμη πιο σημαντικό θα είναι να βεβαιωθούμε ότι εξελίσσουμε το μονοθέσιο προς τη σωστή κατεύθυνση. Η αγωνιστική σεζόν είναι πολύ μακριά, πιθανώς 22 αγώνες. Οπότε πιστεύω ότι θα υπάρξει χρόνος για να ρεφάρουμε τελικά.
window.adEntity = window.adEntity || {queue: []}; window.adEntity.queue.push(document.getElementById('ad-entity-zQijvrbMwxs'));«Ας περιμένουμε όμως μέχρι την επόμενη εβδομάδα [δοκιμών] και μέχρι την Αυστραλία πριν κάνουμε εκτιμήσεις για το ποιες είναι οι πραγματικές επιδόσεις του καθενός».
Όταν ρωτήθηκε αν η νέα Ferrari SF1000 θα έχει τη δυνατότητα να νικήσει τη Mercedes, o Binotto απάντησε: «Νομίζω πως είναι πολύ νωρίς για να αποφασίσουμε. Όμως πιστεύω πως η Ferrari θα είναι νικήτρια αν λάβουμε υπόψη όλη τη χρονιά. Θα είναι νικήτρια στην Αυστραλία; Ίσως όχι.
«Σίγουρα είδα τη Mercedes, και τη Red Bull, πολύ γρήγορες αυτές τις πρώτες μέρες. Όμως νομίζω ότι θα αξιολογήσουμε τις πραγματικές επιδόσεις μόνο την ερχόμενη εβδομάδα ή στην Αυστραλία. Κι αυτές θα είναι οι πραγματικές επιδόσεις που θα ξεκινήσουμε τη σεζόν, γνωρίζοντας ότι οι 22 αγώνες είναι μια πολύ μακρά περίοδος και όλα μπορεί να αλλάξουν».
Ο Binotto είπε ακόμα ότι η SF1000 «δεν θα διαφέρει πολύ» στη Μελβούρνη σε σχέση με τις χειμερινές δοκιμές και ότι η Ferrari δεν θα φέρει κανένα μεγάλο πακέτο αναβαθμίσεων για τον πρώτο αγώνα της σεζόν.
«Όμως πιστεύω πως υπάρχουν οι δυνατότητες», πρόσθεσε. «Οπότε πρώτα νομίζω πως πρέπει να βελτιστοποιήσουμε το σημερινό μονοθέσιο και να το εξελίξουμε».
window.adEntity = window.adEntity || {queue: []}; window.adEntity.queue.push(document.getElementById('ad-entity-ES2OYObbMZw'));[Πηγή: Autosport, φωτογραφίες: DPPI]