Ετοιμάζεται το πρώτο μοντέλο της Firefly, προσιτό ευρύχωρο EV

Ετοιμάζεται το πρώτο μοντέλο της Firefly, προσιτό ευρύχωρο EV

Κοντοζυγώνει η επίσημη παρουσίαση του πρώτου μοντέλου της Firefly, ενός προσιτού EV με ανταλλάξιμες μπαταρίες.

Η κινεζική Nio είναι έτοιμη να λανσάρει δύο νέες μάρκες με προσιτά ηλεκτρικά μοντέλα, με σκοπό να ανταγωνιστεί τη Volkswagen και τη Renault. Η Firefly είναι μία από αυτές κι αυτό που βλέπεις είναι ένα καμουφλαρισμένο πρωτότυπο του πρώτου της μοντέλου.

Αναμένεται να παρουσιαστεί επίσημα στις 21 Δεκεμβρίου, στην ετήσια «Ημέρα Nio» στο Guangzhou της Κίνας. Η Nio έχει γίνει γνωστή για την εναλλαγή μπαταριών στα ηλεκτρικά της μοντέλα, έχοντας ρίξει τον χρόνο της κάτω από τα 2,5’. Κάτι που αν προσφέρει κι η προσιτή Firefly, τότε αναμενόμενα θα κάνει πάταγο. Αφού θα καταστήσει την ηλεκτροκίνηση προσβάσιμη σε πολλούς αγοραστές, που δεν έχουν φορτιστή στο σπίτι ή στον εργασιακό χώρο.

Ένα πραγματικά προσιτό ηλεκτρικό με κορυφαίους χώρους και μπαταρία που θα αλλάζει με φορτισμένη σε λίγα λεπτά της ώρας

Firefly

Η Firefly θα τοποθετηθεί κάτω από τη μάρκα Onvo στην γκάμα της Nio και θα επικεντρωθεί σε μικρού και μεσαίου μεγέθους EV. Οι κατασκοπευτικές φωτογραφίες επιβεβαιώνουν ότι το πρώτο της μοντέλο θα είναι ένα συμπαγές χάτσμπακ.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Onvo L60, αντίπαλος του Model Y από τη Nio, τιμή από €19.000

Οι εξαιρετικά κοντοί πρόβολοι μπροστά και πίσω συνεπάγονται ένα τεράστιο — για το μήκος του μοντέλου — μεταξόνιο. Καταμαρτυρώντας μια πολύ ευρύχωρη καμπίνα με άπλετους χώρους. Μόνο μην περιμένεις αντίστοιχη απλωσιά και για τις αποσκευές. Εντύπωση προκαλούν κι οι πολύ χοντρές κολόνες οροφής στο πίσω μέρος, που θυμίζουν ID.3. Οι διαστάσεις φαίνονται αντίστοιχες με το 5θυρο Mini Cooper και το BYD Dolphin. 

Firefly

Όπως πολλά ακόμα EV εκεί έξω, το Firefly διαθέτει μια μεγάλη οθόνη infotainment που μοιάζει με ένα τεράστιο τάμπλετ που έχει φυτευτεί στο ταμπλό. Παρά τη χαμηλή τιμολόγηση, η Nio κατάφερε να προσθέσει ψηφιακό πίνακα οργάνων. Το διάκτινο τιμόνι θυμίζει τα ηλεκτρικά του Ομίλου Hyundai, ενώ το επίπεδο δάπεδο απογειώνει την ευχρηστία και την πρακτικότητα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Το κινεζικό Nio ET7 διένυσε 1.070 km με μία φόρτιση

Οι τεχνικές προδιαγραφές παραμένουν ασαφείς προσώρας, αλλά ευελπιστούμε να ενσωματώσει την εναλλαγή μπαταριών. Αρχικά θα κυκλοφορήσει στην Κίνα, αλλά η φημολογία κάνει λόγο για διάθεσή του και στην Ευρώπη. Μένει να δούμε πόσο συμφέρουσα αγορά θα καθίσταται μετά την επιβολή των δασμών της ΕΕ. 

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube