Επιτέλους, το Mazda EZ-6 θα πουληθεί και στην Ευρώπη

Επιτέλους, το Mazda EZ-6 θα πουληθεί και στην Ευρώπη

Ήταν δίκαιο κι έγινε πράξη! Το υβριδικό κι ηλεκτρικό Mazda EZ-6 θα πωλείται κι εκτός Κίνας.

Χαράς ευαγγέλια για τους λάτρεις του Mazda EZ-6, της πανέμορφης εξηλεκτρισμένης μπερλίνας που παρουσιάστηκε την άνοιξη. Αρχικώς αποκλειστικά για την κινεζική αγορά. 

Οι Ιάπωνες σφυγμομέτρησαν τις αντιδράσεις του κοινού κι αποφάσισαν κάτι που έπρεπε να έχει γίνει εξαρχής: Να πουληθεί το Mazda EZ-6 και στις υπόλοιπες αγορές. Το μήκους 4,9 m μοντέλο θα προσφέρεται τόσο σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση με 258 ίππους, όσο και σε επαναφορτιζόμενη υβριδική 218 ίππων. Προσοχή όμως, πρόκειται για EREV, όχι για PHEV. Για διάταξη δηλαδή όπου ο θερμικός κινητήρας λειτουργεί αποκλειστικά ως γεννήτρια και δεν υπάρχει σύνδεση με τους τροχούς.

Θα ήταν κρίμα ένα τόσο αρχοντικό μοντέλο να περιοριστεί μόνο στην κινεζική αγορά

Mazda EZ-6

Ενώ το EZ-6 μοιάζει ξεκάθαρα με Mazda και μπορεί να εκληφθεί ως πνευματικός διάδοχος του καταργημένου Mazda6, τα μηχανικά του μέρη αποκαλύπτουν μια διαφορετική καταγωγή.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Τα SUV σκοτώνουν τα σεντάν: Τέλος το Mazda6 στην Ιαπωνία

Μοιράζεται την πλατφόρμα EPA1 με το Deepal SL03, ένα κινεζικό ηλεκτρικό σεντάν που παράγεται από την κοινοπραξία Chongqing Changan Automobile. Δηλαδή τη σύμπραξη της Mazda με τη Changan. Σύμφωνα με τους προσωρινούς δασμούς που επιβαρύνουν τα EV εξ ανατολών, τα αυτοκίνητα που κατασκευάζονται από την Changan επιβαρύνονται με επιπλέον φόρο 20,8%.

Mazda EZ-6

Πράγμα που σημαίνει ότι η τιμή του Mazda EZ-6 δύσκολα θα κρατηθεί χαμηλά. Ξεχωρίζει βέβαια χάρη στη χαρισματική του σχεδίαση και μένει να δούμε αν έχει δοθεί κορυφαία προσοχή στη λεπτομέρεια, όπως μας έχει συνηθίσει η εταιρεία από τη Χιροσίμα. 

Θα προσφέρεται σε μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση με 258 ίππους, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται στα 170 km/h. Η LFP μπαταρία χαρίζει στο Mazda EZ-6 αυτονομία 600 km, αλλά έχετε κατά νου ότι πρόκειται για το γαλαντόμο κινεζικό πρωτόκολλο δοκιμών.

Mazda EZ-6

Αν πάλι αγχώνεσαι με τη φόρτιση στο ταξίδι, θα υπάρχει και μια range extender έκδοση. Ένας κινητήρας βενζίνης 1,5 lt αποδίδει 95 ίππους και συνεργάζεται με μπαταρία φωσφορικού σιδήρου λιθίου (LFP) κι ηλεκτροκινητήρα 218 ίππων.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Νέο Mazda MX-30 e-Skyactiv R-EV με αυτονομία 600 km

Θυμίζουμε ότι αντίστοιχη διπλή φύση υπάρχει και στο μοναδικό ηλεκτρικό που πουλάει η Mazda, το MX-30. Πωλείται σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, αλλά και σε EREV. 

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube